wow! cool! echt heel mooi! ik krijg hier gewoon zoveel inspiratie van! echt heel mooi! ook nog een goede dierkeuze! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Vrijdag, 16 Dec 2011, 20:22 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi gedaan! Echt een leuke dierkeuze, en goed natuurlijke verblijven. Ook lekker ruim. Alleen, de exotische dieren als anoa's, olifanten, hertenzwijnen, cheeta's etc. vinden het vast niet zo heel fijn om in de sneeuw rond te lopen. Die hebben het vast nogal koud! groetjes Quinten
dat zeker maar ja dat hoort bij kerst he Bedankt voor jullie reacties wacht op meer! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
coole update mooie dieren die je gebruikt en leuke kerst update maar wat qlabru al zij ik denk dat je olifant en cheeta en andere excotice dieren het niet leuk vinden in de sneeuw veder mooie update een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Vrijdag, 16 Dec 2011, 22:27 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
ik telde er 16 ps je bouwt echt super mooi heel realistisch en je beplant goed aleen 2 vraagjes waar download je dat realistische asvaltpad op pagina 11 en ook nog die ijsbeer lijkt realistischer dan die uit zt2 waar heb je die gedownload of die reskin gedownload? Maar verder in een woord super!
Groetjes Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Vrijdag, 16 Dec 2011, 22:29
@ wollykonijn, Leuk dat je die plattegrond zo maakt, met al die kleuren. Geeft net een extra effect! Ik vind je park heel mooi, vooral de verblijven zijn goed ingericht! Wel vind ik het jammer dat je langs de paden vooral dezelfde beplanting gebruikt. Een afwisseling kan er een leuk effect aan geven!
Ik telde 16 cadeautjes, maar ik zal er vast een paar overgeslagen hebben. Wel leuk gedaan!
@ Jeweetwelwie, @ Skyrider1, jen dier jullie mogen alvast een dier uit kiezen en zeggen of het op zijn favo biome moet of niet! @ Skyrider1, die ijsberen reskin heb ik van northern sky,s dacht ik of Tesara, en dat pad zit gewoon in zt2 maar je kan op zeta-design gewoon het hoek paden pack downloaden, maar misschien heb je het over de reskin zo dat het een stuk realistischer woord en dan ook de biome,s die staat ook op tesara of northern sky,s! @jeweetwelwie, die kleuren is ook een download, maar je hebt gelijk het is wel leuk! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 17 Dec 2011, 10:01
ik heb alvast de plattegrond bewerkt zoals jullie zien is de zoo nog niet af! daarom mogen @ Skyrider1,& @ Jeweetwelwie, nog steeds een dier kiezen alle 2 verschillend, en verder ga ik de zoo zelf inrichten! hier is de plattegrond: dus @ Skyrider1, & @ Jeweetwelwie, jullie mogen een dier uit kiezen!
en ik heb ook een logo voor dit wildlife park deze: wat vinden jullie er van? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 17 Dec 2011, 14:42