@ Skyrider1, is goed alvast de zebra! als ik morgen het antwoord nog niet weet van jeweetwelwie dan ga ik zelf een dier kiezen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ik heb promgelijk de zoo verwijderd dus nieuwe zoo hij woord morgen geshoowd als ik er tijd voor heb!
ik kan in ieder geval de plattegrond van het nieuwe wildlife park showen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 18 Dec 2011, 20:51
Mooie plattegrond, Grappig dat je echt dierenplaatjes erin hebt verwerkt. Wel valt me op dat je heel veel dezelfde bomen gebruikt hebt, ben benieuwd hoe dit uitpakt tijdens de update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Zit er leuk uit met al die verschillende dieren, maar ik zou graag een bezoekersmodus willen zien!!! Verder heel erg mooi ingedeeld Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, @ Jeweetwelwie, @ legoman12324, @ Skyrider1, & @ NielsGuchelaar, dankjewel! die van laraatje zag ik egt niet aan komen! maar vandaag kan ik de zoo nog niet showen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam