Datum: Maandag, 19 Dec 2011, 13:01 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuke plattegrond, met die dierenplaatjes! Ik ben benieuwd hoe je zoo eruit ziet als je hem gaat showen. Ik merk, net als Jeweetwelwie, dat je veel dezelfde bomen gebruikt. Misschien is dat nog een verbeterpuntje? groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Maandag, 19 Dec 2011, 13:01
@ qlabru, ja dat denk ik ook, maar in mijn volgende zoo zal ik meer verschillende bomen gebruiken! maar ik hoop dat jullie mijn zoo goed vinden, misschien lukt het wel vandaag moet alleen de foto,s in de zoo maken!
WILDLIFE GARDEN we beginnen bij de ingang! dan lopen we door naar een kruising. dan lopen we rechts af. we lopen door. en dan komen we bij het glazen huis[ voor dieren :p] binnen, je ziet een tunnel waar de boomkangaroe,s door heen kunnen naar het anderen verblijf! dan lopen we onder de tunnel door naar het verblijf van de luipaarden! binnen verblijf kangaroe binnen verblijf en het buiten verblijf nog het verblijf in het gebouw voor de boomkangaroe,s dan lopen we naar buiten en gaan naar het buitenverblijf van de kangaroe,s. en het buiten verblijf en je ziet ook gelijk het gebouw! dan lopen we door naar het zebra binnen verblijf ¨als laatste foto nog het buiten verblijf van de zebra,s* binnen verblijf binnen dan lopen we naar buiten en gaan we naar het bongo verblijf. dan zijn we er. we lopen langs het verblijf op! en dan lopen we nog een stukje verder. maar het loopt dood, als we verder lopen. dan lopen we terug en gaan we naar de struisvogels. zoals jullie zien hebben ze baby,s we lopen verder naar het verblijf van de krokodillen. dan lopen we het vlot op, en kunnen de mensen nog net door de struikjes heen kijken. we lopen terug. we lopen naar het manenwolfen verblijf. we lopen omhoog. dan zijn we boven en kijken we rond. we lopen naar binnen. we kijken door het raam. we lopen als laatst nog naar het zebra verblijf.
ik wil graag dat jullie een naam bedenken voor de volgenden zoo. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 19 Dec 2011, 19:27
Datum: Maandag, 19 Dec 2011, 19:47 | Bericht # 133
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
mooie zoo! veel beplant,lekker ruim die verblijven, maar mischien een ander hek langs de paden??? Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Vrijdag, 23 Dec 2011, 16:53 | Bericht # 134
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Een erg mooie zoo, maar veel dieren krijg je niet te zien. Dat vind ik erg jammer, het enige minpunt eigenlijk. Verder erg goed, kan niet wachten op meer.
Datum: Vrijdag, 23 Dec 2011, 17:11 | Bericht # 136
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel mooi! Goed beplant, en erg origineel, dat gebouw! Ik ben het wel eens met ZooM, dat je weinig dieren ziet. Misschien kan je daar nog wat plaatjes van laten zien? groetjes Quinten
bedankt voor de reactie,s , eigenlijk staan de plaatjes al op de plattegrond! maar ik ga een manege showen hij is nog niet af dus ik denk morgen of overmorgen? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, ja dat zou kunnen maar eerst ga ik de manege showen! ik ga tussen door wel werken aan :zoo oceanos! bedankt voor de naam! dan kan ik sneller beginnen aan anderen zoo,s om geen tijd te reken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam