hier is alvast een plattegrond van de zoo die ik morgen ga proberen te showen. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
er is iets erg,s gebeurt met mijn foto map net zoals bij krieke dus daar ga ik wat aan doen tot die tijd kan ik geen foto,s uploaden
Added (05 Dec 2011, 20:53) --------------------------------------------- het is in een keer gelukt dus ik kan hem showen! oke we beginnen bij de ingang... dit zie je als je binnen komt. dan lopen we naar rechts en gaan we de bocht om en komen we bij een gebouw. dan komen we binnen. en zien we dit en dit het binnen verblijf van de stekelvarkens zie je als eersten en de tweede de genetkatten. dan het buiten verblijf van de Siberische steenbokken of zo. nog het buiten verblijf van de genetkatten. dan gaan we naar het verblijf van de Indische olifanten. hier een foto,s van de voorkant. dan gaan we een pauwen volière in. dan gaan we naar binnen. en zien we water dan lopen we verder. en dan gaan we omhoog. dan gaan we naar beneden en gaan we de volière weer uit. nog een pauw. dan lopen we verder een pad op. en zien we dit verblijf van de manen schapen. dan lopen we naar een stal met puku,s en manenschapen. hier de puku,s manenschapen buiten verblijf van de puku,s img]http://img831.imageshack.us/img831/9541/pic28h.jpg[/img] en dan lopen we gelijk door naar het verblijf van de damherten. dan lopen we verder naar een bassin. hier moeten nog gestreepten dolfijnen in komen! dichterbij dan komen we als een-na-laatst bij het ringstaartmaki verblijf. ze lopen ook echt over de brug. nog een foto van de baby dan gaan we naar het laatste verblijf het giraffe verblijf. kon ze net met z,n 3e er op zetten hier valt hij in slaap en hij slaapt nog een mooie close up en een overzicht foto. wat zouden jullie er van vinden dat ik een paar keer in de week een turtrial plaats hoe ik bouw?
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind het super gedaan! Echt heel mooi! Heel veel beplanting, ruime verblijven. Maar ik heb zoals altijd weer mijn opmerkingetjes. Bij de manenschapen zou ik wat meer heuvels doen, het zijn namelijk echte bergbeklimmers. (In het echt dan.) En bij de ringstaartmaki's zou ik wat bomen doen. Verder leuk gedaan! Oh ja, zou je nog wat plaatjes van de steenbokken en genetkatten kunnen laten zien? (PS: Ik geloof dat je everzwijnen bedoelde in plaats van stekelvarkens.) groetjes Quinten
@ qlabru, helemaal waar. UPDATE zoals ik heb beloofd zou ik jullie laten zien hoe ik bouw. je begint met muren voor het binnen verblijf neer te zetten. dan ga je het dak er op zetten. dan laat je het dak doorschijnen en bedek je het binnen verblijf met zand. en je legt het pad aan. dan ga je het buiten verblijf aanleggen. dan kan je er nog een heuveltje in leggen. en dan ga je stenen neer leggen. dan ga je het met grond bedenking beplanten. dan plant je bomen. dan ga je een pad rond het verblijf leggen. en plant je rond het verblijf nog wat bomen. en dan is heet tijd voor te kijken hoe het er uit ziet! binnen verblijf dan zie je het verblijf laatste foto jullie mogen kiezen of ik volgende keer: 1.een verblijf naar keuzen show[jullie mogen zelf kiezen] 2.een zoo show 3.een turtrial Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ qlabru, oke, ik wacht nog even tot er meer mensen posten als ze allemaal het zelfde posten als jouw alleen dan met een ander dier dan ga ik kiezen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam