@ Skyrider1, & @ qlabru, kunnen jullie dat alsjeblieft volgende keer in het topic waar kan je de volgende downloads vinden vragen. [als ik moderator gedrag vertoon spijt het me] Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ qlabru, maakt nu niet meer uit hoor. ps: ik ben bang dat het dezen week niet meer lukt om een nieuw park te plaatsen
Added (30 Nov 2011, 17:21) --------------------------------------------- het is toch gelukt om hem dezen week te plaatsen. we beginnen bij het steen bokken verblijf en lopen er omheen. overzicht van het steenbokken verblijf. ik heb ook nog een grot gebouwd even een rondleiding. nog een buideldier. nog het tijger verblijf en naar boven gaan wij een gebouw in. binnen, je ziet wel een verzorger en nog het giraffe verblijf boven overzicht van alles moet nog meer verblijven bouwen maar had daar geen tijd voor terwijl het me bedoeling was om het helen park te showen.
groetjes Debby Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 30 Nov 2011, 18:23
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 18:25 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
wow mooi hoor vooral die boomstammen op die stenen en tegenelkaar en die grot is ook heel mooi! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 18:32 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind het best mooi gedaan, die grot en het giraffenverblijf zijn goed gelukt. In het tijgerverblijf zou ik alleen meer bomen doen, en water om in te zwemmen. In het steenbokkenverblijf zou ik geen bamboe doen als ik jou was. Ook moet je wat beplanting langs de paden doen. Verder goed gedaan! groetjes Quinten
@ qlabru, ja het is inderdaad waar geen bamboe in het steenbokken verblijf zat nog te twijfelen, inderdaad het tijger verblijf was ik nog niet klaar mee had het moeten zeggen hier voor mijn excuses!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 22:19 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Je begint je update goed met een geweldig steenbokverblijf. Daarna vind ik het eigenlijk steeds minder worden. Ik kan geen goede indruk krijgen van het tijgerverblijf, en de grot is ook een beetje vaag. Daarentegen vind ik het giraffeverblijf weer wat beter.