@ ZooM, In de kleine verblijven, zitten slangen en een paar hagedissen had ik er bij moeten zeggen! Je hebt het bijna goed maar het zijn inderdaad wat Thyrone2003, zij ik dus goed, dus Thyrone2003, jij mag kiezen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 15:46 | Bericht # 246
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ wollykonijn, cool dat ik gewonnen heb!!
Mij lijkt een verblijf voor de rode vos leuk, die zit in EE. als je dat al een keer gedaan hebt dan wil ik een komodovaranen-verblijf. Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Ik hoop dat jullie genoten hebben en al uit kijken naar de volgende update![/spoiler] Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 01 Maa 2012, 21:39
Datum: Donderdag, 01 Maa 2012, 21:42 | Bericht # 248
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
mooie update, maar zoals altijd heb ik weer wat tips -wat meer heuvels bij de bongo's -ik vind de boom keuze niet echt tropisch op de achtergrond -probeer ook eens een schuindak bij een uitkijk post, ook werd ik een beetje scheel van al die palen je kan er ook een keer een weglaten
voor de rest top!!
Gr. Timo13
kunnen de leeuwen trouwens niet makkelijk ontsnappen met dat kleine hek?
Bericht veranderd door: timo13 - Donderdag, 01 Maa 2012, 21:43
kunnen de leeuwen trouwens niet makkelijk ontsnappen met dat kleine hek?
het zijn tijgers, xD Euhm.. nee dat stond bij hun behoefte dus het kan wel! Bedankt van je reactie! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 01 Maa 2012, 21:45