Added (18 Feb 2012, 14:13) --------------------------------------------- Update! Ik heb weer eens een Project! Ik vind hem zelf mooi gelukt!: ff voor de duidelijk hijd, hier zitten denk beeldigen steenbokken in
Boven in het huisje: Willen jullie dat ik door ga met deze zoo?? Zo ja dan maak ik nog 4 verblijven, zo nee dan show ik hier nog een project!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 18 Feb 2012, 15:14
Datum: Zaterdag, 18 Feb 2012, 16:05 | Bericht # 223
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Deze stijl bevalt me erg, dus ja, je moet hier mee door gaan Ik vind dat uitzicht vanuit het huisje boven erg mooi, heel ruimtelijk
Added (18 Feb 2012, 15:05) --------------------------------------------- In dat huisje, die glaswand met wit hout eromheen, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
@ Muisjep, Bedankt! Die heb ik ergens van NS alleen weet ik niet meer waar niet bij downloads! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 18 Feb 2012, 21:46 | Bericht # 226
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Muisjep, vragen over downloads moeten via PB of het bijbehorende topic Het is scenery-pack IV gemaakt door Bent met de modellen van Sophie. Staat ergens op NS. Volgende keer op de juiste manier vragen...
Datum: Zaterdag, 18 Feb 2012, 23:42 | Bericht # 228
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Tja, het is eigenlijk gewoon een waarschuwing voor jou. De moderators kunnen je daarvoor spam geven. Ik wilde je daarvoor beschermen. Gewoon ff de forumregels lezen en dan komt het wel goed!