@ Muisjep, Ja zeker! Ga hem straks of morgen proberen opnieuw te instraleren lukt dat niet dan zit er niets anders op dan m,n hele pc op nieuw te instraleren Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Muisjep, Nee dat zeker niet en anders heb ik altijd nog een geheugen stickie waar al m,n downloads op staan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, Ja, het zou kunnen, maar misschien is het probleem al opgelost ga het zo proberen en kijken of de problemen weg zijn
Added (07 Feb 2012, 12:23) --------------------------------------------- Na, een lange tijd eindelijk weer een Update! Update! Ik show hier de ingang van het Okapi center! Volgende update ga ik proberen de hele zoo te showen weet niet of het lukt!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ timo13, Bedankt!! De rest komt waarschijnlijk morgen, maar daar moet je niet heel veel van verwachten
Added (08 Feb 2012, 08:49) --------------------------------------------- Ik heb een kleine mede deling! Ik heb een anderen zoo op de naam van Okapi center opgeslagen dus nu is hij weg Jammer, maar als jullie de ingang er gewoon bij denken is het toch ook goed??
Added (08 Feb 2012, 10:31) --------------------------------------------- Update!
Ik laat hier een gebied zien, met een verblijf. We lopen naar een kruispunt. We gaan naar rechts. Dan komen we bij een waterval aan. We kijken achter ons en dan zien we een rivier die aansluit op de waterval. Dan lopen we omhoog om daar het uitzicht te bekijken van de waterval, (Niet al te goed uitzicht :p) We lopen richting het verblijf. We zijn bij het verblijf en kijken daar even. Heey, een Okapi! We lopen door naar de uitgang. We komen bij een kruispunt en we gaan deze keer naar links. We gaan naar beneden. Nog een overzicht foto. Maar liefst een verblijf, vinden jullie dat ik door moet gaan of een oud project moet showen alleen die niet af is???
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 16:13 | Bericht # 210
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik ben het met Thomas eens dat dit een van je mindere updates is. De beplanting is niet passend, en is er langs de paden gewoon de mogelijkheid om in de beplanting verstoppertje te gaan spelen. Veel te verbeteren dus! Ik heb beter gezien, dus zie ik uit naar de verbeterde versie!