@ Skyrider1, jij denkt precies het zelfde als mij op een na, numero9. die vind ik ook niet zo mooi! maar een was ook mislukt die had anders moeten worden! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 11:45 | Bericht # 187
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hé Wollykonijn!
Je hebt weer een leuke grote update neergezet voor ons, ik vind dat je erg bent vooruit gegaan met beplanting en gebouwen! Het ziet er allemaal heel straks en verzorgt uit, ik ben denk ik nog het meeste fan van je vogel verblijf en Leeuwen verblijf, deze verblijven zagen er echt het beste uit
Ik moet wel zeggen dat ik in het binnenverblijf van de Okapi's wat matig is, het enigste dat ik zie is een voerbak, ik zou zelf ook niet zo goed weten wat er anders zou kunnen maar alleen dat stoort mij in je update :$
bedankt voor de reactie,s dit is het logo van deze zoo! deze open de spoiler maar!
deze zoo is nog niet af! ik show gewoon alvast 2 verblijven.! we beginnen weer eens met een overzicht foto! open de spoiler maar!
oke, we gaan naar de ingang. dan gaan we naar binnen.
en we gaan weer naar buiten. en we komen gelijk bij het eerste verblijf van de steenbokken! het beren verblijf. en nog een groepje beren. ik hoop dat jullie genoten hebben! de volgende update zijn deze verblijven te zien leeuwen verblijf okapi verblijf volière en bever verblijf! volière Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam