oke, ik ga beginnen met bouwen vandaag of morgen de update van alles en misschien verdeeld! JULLIE KUNNEN NIET MEER STEMMEN!
DE UITSLAG!
Naam Zoo: bio zoo/2 stemmen Gebouw: aquarium/3 stemmen dier: okapi/2 stemmen biome:[grasland en tropisch regenwoud staan gelijk] dus ik kijk wat ik daar bij doe!
Added (04 Jan 2012, 14:13) --------------------------------------------- UPDATE ik ga al een stukje laten zien van wat ik gebouwd heb! we beginnen bij het gebouw! dan gaan we naar een soort volière waar we naar een ander volière kunnen kijken. dan gaan we naar binnen. de Amerikaanse zee arend zitten in de volière. dan gaan we naar het binnen verblijf van de okapi. straks als laatste het buiten verblijf nu eerst naar het verblijf van de berber leeuwen! lekker in de schaduw dan lopen we naar het binnen verblijf wat eigenlijk geen binnen verblijf is dichterbij. dan lopen we naar het buiten verblijf van de okapi[eindelijk] dan zijn we er. close-up overzicht foto, open de spoiler maar!
greetz Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 04 Jan 2012, 12:30
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 16:25 | Bericht # 174
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Heel erg mooi @ wollykonijn, (alweer) je bouwt echt super mooi en realistisch, ook erg goed beplant: doe zo verder! Ik heb alleen (weeral) een vraagje maar weet niet of ik hem hier mag stellen dus stuur ik je een PB oké. Gr. Remco
bedankt voor jullie reactie,s! ik heb best veel logo,s gemaakt en jullie mogen kiezen welke jullie het mooiste vinden! maakt niet uit hoe veel! 1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
ik heb dit gedaan, omdat ik dan al die jullie mooi vinden bij verschillende wildlife parken ga doen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam