@ NielsGuchelaar, ja dat zeker misschien straks! maar nu een anderen update! UPDATE ik heb in mijn foto album een oude zoo gevonden dus die ga ik showen, alleen kan ik hem niet meer af maken jammer genoeg! ik begin een keer met een aquarium uit de zoo! maar alleen de verblijven! dat waren de aquarium's! nu de zoo we lopen over een pleintje naar de ingang! dan komen we bij de ingang. we lopen eerst naar het elanden verblijf en het walia steenbokken verblijf! he waar is de eland nou owja, daar is hij! dan lopen we een stuk terug en gaan we naar de anderen verblijven. dan gaan we naar het volgende verblijf! en dan lopen we door naar het volgende verblijf het verblijf van de grote koedoe's dan het verblijf van de damherten. de prinsalfred herten de rendieren! het flamingo verblijf! en het laatste verblijf van de steenbokken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 17:26 | Bericht # 163
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooi heel realistisch met die verschillende vissen en de rotsen van snowleo. Ik vind het leuk hoe je de boomstammen gebruikt!! Alleen je hebt om de verblijfen wel beplanting maar je moet ook een beetje beplanten in het midden van het verblijf.
Groetjes Thyrone directeur van Animal Life Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
@ thyrone2003, @ SuperRicoSuper, bedankt voor jullie reactie's! hoera wildlife Park is jarig daarom mogen jullie allemaal, jullie mogen kiezen naar de naam van me volgende zoo: wildlife, bio zoo wildlife water park zelf een naam bedenken! jullie mogen ook allemaal een dier kiezen uit dezen lijst: ijsbeer okapi damhert olifant Bengaalse tijger steenbok jullie mogen ook allemaal een gebouw kiezen! aquarium volière reptielen gebouw en jullie mogen ook allemaal nog eens een biome kiezen! berggebied diepzee Noordelijke bossen kust woestijn grasland rif zeebodem savanne kreupelhout gematigd woud tropisch regenwoud toendra moeras berg woud kies van allemaal een, morgen kies ik! van elke een, waar het meest op gestemd is! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 03 Jan 2012, 17:45
ja daar lijkt het wel op he aar als ik hem had kunnen verder bouwen, had ik er ook krokodillen in gehad enz... Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ja dat dacht ik ook al! ik had het allang bedacht als het nieuwe jaar begint [maar het was dus 2 januari geworden] ga ik na mijn laatste update voor die dag gewoon die stellingen doen voor mijn gloed nieuwe zoo! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam