@ Muisjep, Ik vind het erg raar?! Misschien met imageshack Uploaden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik maak zo wel even een nieuwe update :P
Added (19 Feb 2012, 18:10) --------------------------------------------- [IMG]http://i1074.photobucket.com/albums/w412/HumpiDumpi/sout%20zoo/hamburger.png[/IMG]
Ff kijken of hij nu wel werkt met een oudere foto..
Added (19 Feb 2012, 18:10) --------------------------------------------- Niet dus... En een nog oudere foto...
Added (19 Feb 2012, 18:11) --------------------------------------------- Die werkt weer wel... En ik doe precies het zelfde. Ligt denk ik aan de map van photobucket. Ik ga nu bezig met de nieuwe update Sorry voor al die berichten.
Added (19 Feb 2012, 18:12) --------------------------------------------- Die foto hierboven is van een zoo die niet meer bestaat.
Ja daar heb je gelijk in ik vond de vorige zoo ook wel mooi Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Stagiaire
Jup, is zeker jammer. Voordat ik het wist had de reparateur alles al verwijderd... Als ik er aan denk zal ik vandaag een nieuwe update doen.
Added (20 Feb 2012, 10:12) --------------------------------------------- Bedankt trouwens
Added (20 Feb 2012, 13:43) --------------------------------------------- De bouw van het nieuwe Capibara verblijf is gestart.
De bouwvakkers zijn druk bezig. De grote wand in het midden scheidt de 2 hokken van elkaar, eerder was dit 1 heel groot verblijf. Deze wand gaat nog weg en er komt een normale omheining voor terug.
Het Capibara verblijf komt dus rechts en welk dier er aan de andere kant van de grote wand komt is nog onbekend.
Hier wordt door de bouwvakkers de zooi verzameld.
Het begin van het binnenverblijf van de Capibara's staat er al
In de volgende update zullen jullie het eind resultaat zien
@ Muisjep, Je, hebt een mooie bouw update gemaakt Ik denk ook dat het eind resultaat van het verblijf heel mooi woord Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Stagiaire
Thanks!
Added (20 Feb 2012, 15:22) --------------------------------------------- Ik kan het niet laten om de tussenstand van het nieuwe Capibara verblijf te laten zien Het ziet er nu dus zo uit