De nieuwe dierentuin van MuisjeP
Skyrider1
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:09 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ziet er al heel mooi uit @ Muisjep Je bouwt heel mooi en realistisch Doe zo verder Remco
Bericht Ziet er al heel mooi uit @ Muisjep Je bouwt heel mooi en realistisch Doe zo verder Remco Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:09
Muisjep
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:12 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Skyrider1 , Heel erg bedankt! Ben zeker van plan om zo door te gaan
Bericht @ Skyrider1 , Heel erg bedankt! Ben zeker van plan om zo door te gaan Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:12
wollykonijn
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:13 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ja dat kan je wel zeggen... In die paar dagen lijkt je bouwstijl flink vooruit te gaan
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Ja dat kan je wel zeggen... In die paar dagen lijkt je bouwstijl flink vooruit te gaan Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:13
ZooM
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:23 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Erg mooi, alleen kan je andere hekken doen, deze palen en die schutting vind ik wel lelijk. Maar je gaat inderdaat vooruit!
Bericht Erg mooi, alleen kan je andere hekken doen, deze palen en die schutting vind ik wel lelijk. Maar je gaat inderdaat vooruit! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:23
Muisjep
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:30 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ wollykonijn , Heel erg bedankt! Heb het zelf niet door @ ZooM , Die schutting links gaat nog weg (is inmiddels al weg) en dat hekwerk vind ik zelf goed bij het nieuwe biotoop passen Wel bedankt
Bericht @ wollykonijn , Heel erg bedankt! Heb het zelf niet door @ ZooM , Die schutting links gaat nog weg (is inmiddels al weg) en dat hekwerk vind ik zelf goed bij het nieuwe biotoop passen Wel bedankt Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:30
ZooM
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:32 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Muisjep , het is jou zoo, laat het dan maar zo, verder vind ik het erg goed!
Bericht @ Muisjep , het is jou zoo, laat het dan maar zo, verder vind ik het erg goed!Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:32
Muisjep
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:46 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ ZooM , Haha. Bedankt hoor
Bericht @ ZooM , Haha. Bedankt hoor Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:46
NielsG
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 17:48 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het ziet er al mooi uit! Alleen komt er nog water in?? Verder goed gedaan.
Bericht Het ziet er al mooi uit! Alleen komt er nog water in?? Verder goed gedaan. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 20 Feb 2012 om 17:48
Muisjep
Datum: Dinsdag, 21 Feb 2012, 11:51 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ ZooM , Heb ander hekwerk geprobeerd en die past nog beter, haha @ NielsGuchelaar , Jup, verblijf is ondertussen af, en dus met water DankjeAdded (21 Feb 2012, 10:51) --------------------------------------------- Beide verblijven zijn af, dus een update Het Capibara verblijf Ze zijn nog wel een beetje schuw, zitten steeds in het binnenverblijf.. Het Zebra verblijf. Nog niet helemaal tevreden. Tegenover het zebra verblijf kan je zitten Koffiekraam en appeltaartkraam Eenden Steenbokjeeeee En als laatste een plattegrond
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 21 Feb 2012, 13:11 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Muisjep , Het eind resultaat ziet er heel mooi uit! Je hebt goed je best gedaan, ga zo door!!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Muisjep , Het eind resultaat ziet er heel mooi uit! Je hebt goed je best gedaan, ga zo door!! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 21 Feb 2012 om 13:11