@ Muisjep, Het ziet er mooi uit, maar ik vind het jammer dat je in een verblijf slechts 1 soort plant gebruikt (zo lijkt het). Misschien iets wisselen kwa beplanting en het wordt super!
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 13:10 | Bericht # 44
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Jeweetwelwie,
Haha, in de meeste verblijven gebruik ik idd maar 1 soort plant. Er is zoooo weinig keus.. en er zitten altijd nog van die onrealistische tussen Maar ik zou het eens proberen, ben het wel met je eens
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 17:32 | Bericht # 46
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ robje,
Jup Snowleo's rotsen om precies te zijn
Added (22 Feb 2012, 20:25) --------------------------------------------- En South Zoo heeft weer een nieuw project! Dit keer worden 3 verblijven op de schop gegooid. Vervolgens komen er 4 nieuwe verblijven bij, dus het is ook een uitbreiding De 4 verblijven zullen 3 normale verblijven zijn en 1 volière. Het eindresultaat wordt getoond tijdens een update. Dan is het nu tijd om 2 oude verblijven te laten zien.
Added (23 Feb 2012, 17:05) --------------------------------------------- Het project is af. De eindresultaten
Damhertenverblijf
Volière met Oehoe's
Kippenverblijfje
Rode Pandaverblijf
En dan 2 verblijven + 1 bassin die zullen worden opgeknapt
Added (03 Maa 2012, 21:33) --------------------------------------------- Nu laat ik hier ook mijn nieuwe dierentuin zien, North Zoo. Laten we beginnen.
De ingang :P Moet nog wat aangekleed worden
Nadat we betaald hebben bij de kassa komen we een kruising tegen.
We gaan links en komen een Vancouver Island Marmot verblijf tegen. Ze zijn nog een beetje schuw
Als we terug gaan en dan rechts gaan komen we een Siberische Muskusherten verblijf tegen
Draaien we ons om zien we een speeltuintje voor de kinderen
Verder zien we nog een kleine panda verblijf.
Added (16 Aug 2012, 17:32) --------------------------------------------- Na een (korte) inactiviteit ben ik toch weer begonnen met zoo tycoon. Afgelopen zomervakantie heb ik de dierentuin in Praag bezocht, en wat is die prachtig zeg. :) Veel inspiratie uit kunnen halen.
Genoeg gekletst. Nieuwe dierentuin betekent een update.
Te beginnen bij de ingang Achter de zwarte vlek staat mijn woonplaats, en heb die liever niet overal op internet staan
We lopen een stukje verder. Bij het maken van deze foto, realiseerde ik mezelf dat wat meer soorten beplanting geen overbodige luxe is
We lopen het wat hoger gelegen kijkpunt op
Wat zien we daar? Capibara's! Ook hier mag er wel wat meer soorten beplanting inkomen
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips zijn uiteraard welkom :)
leuke update mooie verblijfen maar als je niet wil dat je woonplaats op internet staat moet je ook niet bij je zoo het zeten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik weet wat je lievelingsdier is de capibara!! Die kom ik elke keer tegen in je dierenparken. Je parken zien er wel goed uit met veel groen en ruime en leuke verblijven voor je dieren!! Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!