ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoi allemaal,
Natuurlijk heb ik ook een dierentuin en die deel ik graag met jullie. Hij is nog in opbouw, maar het 1e verblijf is al af. De Japanse bosgemsen bewonen dit verblijf.
Verder heb ik nog talloze ideeën en zoek ik nog talloze downloads :P
Genoeg gekletst, foto's
De ingang, nog niet veel soeps :P
Het aanzicht van de Japanse bosgemsen verblijf
En een kijkje in het verblijf
Ik hoor graag wat jullie vinden
Bericht veranderd door: Muisjep - Donderdag, 16 Aug 2012, 17:28
@ Muisjep, Hier is de link:link FF over je bouwstijl, super het ziet er mooi uit echt wel, er zitten nog wel wat min punten aan die je kan verbeteren Hier m,n min punten: Iets meer beplanting aan de zij kant langs het pas kan echt geen kwaad (dit is mijn mening) Anderen hekken bij het verblijf zou beter staan. En je hoeft niet perse de biome aan het structuur van het dier aan te passen Dat zijn de punten waar het misschien beter van woord! Verder ben je echt een super bouwer Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er echt erg goed uit! Mooi verblijf, leuke bouwstijl. Ben erg benieuwd naar de volgende updates. Alleen nog wat beplanting BUITEN de verblijven, en dan is het echt oké! Ga zo door!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ten eerste bedankt voor de link, zo even downloaden
Dan even over je verbeter punten.
1. Jaaaa, was ik ook van plan, bedankt voor het herinneren. :P Ik wilde eerst de update laten zien :P 2. Hmm, andere hekken, vind zelf dit wel een mooi hek, maar ik zou eens kijken 3. Mag je ook andere planten en bomen gebruiken dan?
@ Muisjep, Euhm ja, maar ik bedoelde waarop ze leven je kan bijvoorbeeld grasland nemen in plaats van noordelijk bos, net zoals ik altijd doe Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Muisjep, Je mag natuurlijk zelf bepalen hoe jij je dierentuin inricht het zijn alleen tips die gegeven worden Ik denk dat wollykonijn bedoeld dat ze in echte dierentuinen vaak ook op gewoon grasland leven maar zoals je nu heb is echt niet slecht!
En inderdaad de beplanting langs het pad zou misschien iets meer kunnen maar dit is natuurlijk pas de start van de dierentuin en dat kun je later nog verbeteren Always look on the bright side of life!