Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 19:23 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Kan ik wat tips geven??
-Als j beplanting achter de stenen en verschillende hoogtes maakt ziet het er voller uit. -Maak het kijkpunt niet zo groot. Doe bijvoorbeeld een klein plekje zoals het nu is. En een kijkhut. -plaats bijde stalhekken kleine hekken. Dat is goed voor de dieren -plaats bankjes etc. Dan ziet het er beter en gezelliger uit.
Ik vi d het opzich een leuk verblijf! Misschien nog iets meer stenen! ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
@ NielsGuchelaar, hier komt het aardvarken verblijf de ingang van het aardvarken verblijf een van de schuilplaatsen van de aardvarken lekker natuurlijk een van de aardvarkens vond de termieten heuvel al en at er lekker van en het overzicht
nu ga ik verlopig geen verzoeken doen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ NielsGuchelaar, bedankt voor de reactie ja ik vind de beplanting ook niet zo goed gelukt maar drie maal is scheeps recht
Added (14 Maa 2012, 14:53) --------------------------------------------- beste mensen hier komt een verblijf en jullie mogen raden wat er in het verblijf zit en het overzicht
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Woensdag, 14 Maa 2012, 17:19 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
leuk verblijf mooi binnenverblijf, maar misschien zou je het buitenverblijf in grasland biome kunnen doen maar voor de rest erg mooi!! en ik denk dat er of leeuwen of luipaarden in zitten