@ legoman12324, Misschien ocelot?? Anders kijk ik wel verder, xD Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, nee het is geen ocelot hier komen de tips nog eens het is een katagtige het is een family lid van de pantera en hij komt uit afrika een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ wollykonijn, nee sorry ook niet goed ik geef nog een hind je kan verschil zien in de geslaten van de dieren (verschil tussen mannetjes en vrouwtjes)
Added (15 Maa 2012, 19:56) --------------------------------------------- @ catfreako, en je gok is corect het is de leeuw het heeft wel lang geduurt vind ik maar geeft niet ga morgen denk meer over het verblijf posten en vertelen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ Real_thomas, Ja alleen met ook het luipaard, en ik moest een antwoord! Maar volgensmij was er al iemand anders die de leeuw had gezegd hoor Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
hier zijn meer foto's van het leeuwen verblijf het binnenverblijf heeft 5 delen met een werp kamer voor de dragtige leeuwinen een platou voor de leeuwen de man (kumar)zit hier het meest en op dit platou zitten de dames (erika) en (linda) en het overzicht
ik hoop dat jullie het mooi vonden graag reacties een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER