Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 17:37 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi met die binnenhokken en het grote buitenverblijf met die ijzeren hokken, lijkt net echt!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, dank voor de reactie ik kies voor katagtige altijd snowleo's roofdierenhuis pack en ik kies exspres een groot buitenverblijf voor uitbrijding van de groep
Added (01 Apr 2012, 15:06) --------------------------------------------- nou jammer geen reacties op mijn leeuwen verblijf maar ja hier komt mijn zeeleeuwen verblijf hier de foto's de zeeleeuwen de twee uitkijkpunten van het verblijf en het overzicht van het verblijf PS.als je het vind lijken op het zeeleeuwen verblijf van blijdorp kan dat klopen en dit keer hop ikwel op reacties
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Dinsdag, 27 Maa 2012, 21:09
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja die beplanting komt nog denk ik. Jullie moeten af en toe rustig afwachten en niet meteen zeggen, die beplanting is niet goed. Soms moet je eerst de dieren plaatsen dan pas denken aan de beplanting, dat doen ze in een echte dierentuin ook hoor!!! Maar dit is heel erg mooi, maar het lijkt net of 1 zeeleeuw ontsnapt is. Ik vind het namelijk niet mooi om stenen te gebruiken het pad dan he!!!! Maar verder mooi groot en lekker veel zwemverblijf!!! groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
belanrijk nieuws ik stop voor een tijdje met showen van verblijfen en zt2 spelen de redenen zijn 1. mijn inspiratsie bron is zoo droog als de sahara woestijn 2.ik zit in twee strijd (kan niet kiezen tusen een zeedierenpark of normalen dierentuin) dus ik hoop dat jullie het begrijpen en begrip hebben
gr legoman12324 een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (legoman12324)
belanrijk nieuws ik stop voor een tijdje met showen van verblijfen en zt2 spelen de redenen zijn 1. mijn inspiratsie bron is zoo droog als de sahara woestijn 2.ik zit in twee strijd (kan niet kiezen tusen een zeedierenpark of normalen dierentuin) dus ik hoop dat jullie het begrijpen en begrip hebben
gr legoman12324
Dat is jammer, ik ga ff (Proberen) te helpen: 1. Kijk eens op www.zoochat.com of www.zoolex.org 2. Bouw ze om de beurt. :P
@ legoman12324, Jammer dat je stopt! Bouw ze gewoon om en om en begin waar je de meeste inspiratie voor hebt! De meeste mensen halen hun inspiratie uit de echte dierentuinen zoals jij met je blijdorp zeeleeuwen verblijf.
Ik vind het verblijf trouwens wel goed gelukt! Jammer dat we zo weinig onder water kunnen zien!
@ Jeweetwelwie, ja dat is mijn probleem ook ik wil graag verblijfen maken uit echte dierentuinen maar de inspiratsie echt op meschien als ik voor de zomer vakantie nog naar blijdorp ga dat de inspiratie zich opvuld een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ legoman12324, maak gewoon een dierentuin met zeegedeelte ineen. Doe bijvoorbeeld net als in Burgers' zoo met ocean en dan ook nog een gedeelte met zeehonden en dolfijnen en zo. Ga gewoon verblijven bouwen, zet er een dier in en verbeter het totdat je het perfect vind. Zo heb je niet echt inspiratie nodig.