hoi iedereen in dit topic ga ik mijn verblijfen en projecten showen soms zal ik op aanvraag een verblijf maken
info verblijfen de meest verblijfen die ik maak komen uit bekende dierentuinen (blijdorp artis ouwehands dierenpark enz) dus realisme staat vooraan zoals in het echt
info projecten de projecten die ik maak zijn verblijfen bij elkaar bijvoorbeeld(de big five zal een project zijn)
verder de eerste die reageerd mag een dier noemen en ik zat mijn verblijf voor het dier maken
ps. ik zal ooit een zeedierenpark maken (maar dan moet raymond de onderwater tunnel vrijgeven) een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324,Er is er al een vrij gegeven hoor: hier
Quote (legoman12324)
(maar dan moet raymond de onderwater tunnel vrijgeven)
Ik weet alleen niet of je hem echt onder water kan plaatsen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, die je bedoeld hat ik al gebrobeert maar die werkt niet als een onderwater tunnel en weet je een dier waar ik een verblijf van kan showen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Alle dieren kun je er voor gebruiken Maar ik ben wel benieuwd hoe je steenbokken verblijf uit ziet, als je zin hebt om die te bouwen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, niet echt een favoriet dier maar ik zeg u wenst wij draaien hij komt eraan
Added (10 Maa 2012, 17:49) --------------------------------------------- @ wollykonijn, hier is je aanvraag mijn steenboken verblijf het bizondere aan dit verblijf is dat het ook voor (zebra's gnoe's tapir's enz) kan gebruikt worden hier komt het verblijf de stal van de steenbok binnen bij de stallen het bijzondere is dat het boxen zijn voorhet geval ze apart moeten gezet worden de steenboken zelf de kudde bestaat uit 1 man en 2 dames en het overzicht van het verblijf wollykonijn ik hoop dat je het leuk vind
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Echt super mooi gedaan, je bent echt goed Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hmm, Ik heb één dubbel gevoel over dit verblijf. Aan de ene kant is het heel goed gebouwd. Over al aan gedacht. Alleen is de beplanting erg matig. En voor Steenbokken weinig reacties..
@ wollykonijn, bedank en ik ben blij dat je het mooi vind
@ NielsGuchelaar, ook bedankt voor je reactie en heb je zelf ook een dier waar ik een verblijf voor kan maken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
hoe dat is een lasige ik heb nooit een verblijf gemaakt voor reptielen dus als je het niet erg vind wil je dan een ander dier kiesen geen reptielen/anviebieen graag schildpaden zijn geen probleem een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER