E. P. Z. C - European Pretmachine's Zoos Compagnies
NielsG
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 19:42 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
ZTD Heeft er een bericht over geplaatst, hier .
Bericht ZTD Heeft er een bericht over geplaatst, hier . Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 19:42
tjalf
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 20:34 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Dit is echt geweldig, zo mooi beplant en alles lijkt heel natuurlijk. Persoonlijk ben ik niet een fan van het roofdierenhuis, maar op de manier zoals jij het gedaan hebt is het wel mooi geworden. Terecht dat ZTD hierover schrijft.
Bericht Dit is echt geweldig, zo mooi beplant en alles lijkt heel natuurlijk. Persoonlijk ben ik niet een fan van het roofdierenhuis, maar op de manier zoals jij het gedaan hebt is het wel mooi geworden. Terecht dat ZTD hierover schrijft. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 20:34
de_echte_ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 20:39 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
@ikbenkevin, Waarom heb je mijn account gestolen, kan je er zelf geen maken ofzo. ik heb je een pb gestuurd en ik hoop dat je het lef hebt om the antwoorden
Bericht @ikbenkevin, Waarom heb je mijn account gestolen, kan je er zelf geen maken ofzo. ik heb je een pb gestuurd en ik hoop dat je het lef hebt om the antwoorden Bericht getypt door - de_echte_ikbenkevin Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 20:39
pretmachine
Datum: Zaterdag, 14 Apr 2012, 20:21 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
NielsGuchelaar: erg leuk dat ZTD (jij) over mij schrijft ben er heel blij mee tjalf:bedankt we zien wel waar het schip strandt voor het roofdierenhuis de_echte_ikbenkevin: ik weet niet wat hier gaande is maar a.u.b weer ontopic, voer dit soort gesprekken via pb. Maar a.u.b niet hier. Added (12 Apr 2012, 18:50) --------------------------------------------- Bouwupdate van mallorca zoo: hier 1 screen van een olifanten verblijf met aziatische olifanten & kroonkraanvogels(het rare is dat ze niet in elkaars land leven) dat was het weer. grt pretmachine Added (14 Apr 2012, 20:20) --------------------------------------------- Update artis komt to leven in mallorca wildlife zoo de naam zegt het al artis, ik heb met de meeste dingen artis inspiratie gebruikt: onderandere: chimps, stekelvarkens, en beeldentuin. ik vind artis zelf een helemooie zoo dus had wat inspiratie in deze zoo van dat gedaan. genoeg geklets hier de screens: we lopen richting de ingang en gaan inplaats van naar links naar rechts: en komen bij de kooi van de blauwe pauwen nog een beetje ouderwets: we lopen door en komen bij de takins: ook is er een vieuwpoint van dichtbij: dan lopen we door en komen bij een hoog hek, daarachter bezit de dierentuin niet: misschien in de toekomst wel. dan lopen we naar rechts en zien het reptielenhuis: hier komen we in de andere updates weer terug: we lopen om en komen bij de kleine roofvogels: zoasl uilen, sneeuwuilen voor de kooien is een beeldentuin om even tot rust te komen: dan komen we bij de aziatische of europese otters: welke weet de directie nog niet: we lopen door en komen bij de stekelvarkens: hoort bij het kleine zoogdierenhuis (hier ook later screens van) een picknick plaats: de chimps: binnenverblijf: dat was het weer reacties zijn welkom grt pretmachine
http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Zaterdag, 14 Apr 2012, 20:22
Bericht NielsGuchelaar: erg leuk dat ZTD (jij) over mij schrijft ben er heel blij mee tjalf:bedankt we zien wel waar het schip strandt voor het roofdierenhuis de_echte_ikbenkevin: ik weet niet wat hier gaande is maar a.u.b weer ontopic, voer dit soort gesprekken via pb. Maar a.u.b niet hier. Added (12 Apr 2012, 18:50) --------------------------------------------- Bouwupdate van mallorca zoo: hier 1 screen van een olifanten verblijf met aziatische olifanten & kroonkraanvogels(het rare is dat ze niet in elkaars land leven) dat was het weer. grt pretmachine Added (14 Apr 2012, 20:20) --------------------------------------------- Update artis komt to leven in mallorca wildlife zoo de naam zegt het al artis, ik heb met de meeste dingen artis inspiratie gebruikt: onderandere: chimps, stekelvarkens, en beeldentuin. ik vind artis zelf een helemooie zoo dus had wat inspiratie in deze zoo van dat gedaan. genoeg geklets hier de screens: we lopen richting de ingang en gaan inplaats van naar links naar rechts: en komen bij de kooi van de blauwe pauwen nog een beetje ouderwets: we lopen door en komen bij de takins: ook is er een vieuwpoint van dichtbij: dan lopen we door en komen bij een hoog hek, daarachter bezit de dierentuin niet: misschien in de toekomst wel. dan lopen we naar rechts en zien het reptielenhuis: hier komen we in de andere updates weer terug: we lopen om en komen bij de kleine roofvogels: zoasl uilen, sneeuwuilen voor de kooien is een beeldentuin om even tot rust te komen: dan komen we bij de aziatische of europese otters: welke weet de directie nog niet: we lopen door en komen bij de stekelvarkens: hoort bij het kleine zoogdierenhuis (hier ook later screens van) een picknick plaats: de chimps: binnenverblijf: dat was het weer reacties zijn welkom grt pretmachine Bericht getypt door - pretmachine Toegevoegd op 14 Apr 2012 om 20:21
tjalf
Datum: Zaterdag, 14 Apr 2012, 20:31 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Echt heel mooi gemaakt, met name die picknickplaats. Ook die paden zijn overal heel mooi aangelegd. Lijkt ook heel realistisch met die hekken om de boom heen. Enige minpuntje is dat bij sommige verblijven beter andere hekken kunnen. Verder mooi gedaan.
Bericht Echt heel mooi gemaakt, met name die picknickplaats. Ook die paden zijn overal heel mooi aangelegd. Lijkt ook heel realistisch met die hekken om de boom heen. Enige minpuntje is dat bij sommige verblijven beter andere hekken kunnen. Verder mooi gedaan. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 14 Apr 2012 om 20:31
legoman12324
Datum: Zaterdag, 14 Apr 2012, 20:46 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
leuke update wat tjalf al zij andere hekken gebruiken verder mooi gemaakt ook leul dat je artis gebruikt als inspiratsie bron ik zelf gebruik nooit artis als inspiratsie (ik vind artis kwa verbijfen niet mooi te kleine verblijfen) maar ga zoo door
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht leuke update wat tjalf al zij andere hekken gebruiken verder mooi gemaakt ook leul dat je artis gebruikt als inspiratsie bron ik zelf gebruik nooit artis als inspiratsie (ik vind artis kwa verbijfen niet mooi te kleine verblijfen) maar ga zoo door Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 14 Apr 2012 om 20:46
catfreako
Datum: Zaterdag, 14 Apr 2012, 23:18 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Mooi gebouwd! Leuk dat Artis-idee. Misschien moet je de hekken bij de chimps wat vloeiender laten overlopen?
Bericht Mooi gebouwd! Leuk dat Artis-idee. Misschien moet je de hekken bij de chimps wat vloeiender laten overlopen? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 14 Apr 2012 om 23:18
robje
Datum: Zondag, 15 Apr 2012, 11:49 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
en gebruik andere hekken om de boom robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht en gebruik andere hekken om de boom robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 15 Apr 2012 om 11:49