Datum: Woensdag, 02 Mei 2012, 20:17 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk die kinderboerderij, ik heb er altijd een in mijn dierenparken, het maakt nikis uit hoe. Maar waar heb je die schapen en kippen vandaan, geweldig zeg. De verblijven zijn inderdaad heel erg leuk en groot, heb je de binnenverblijven dicht gemaakt zodat er geen bezoekers inkunnen!! Dieren moeten ook kunnen uitrusten!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Laraatje, de dieren hebben nog andere schuilplaatsen! bedankt voor je reactie! de dieren kun je allemaal vinden op NS, de kip in Aves 2, en het schaap is los te downloaden! maar volgende week brengt een design team een pack uit met prachtige geiten en schapen!
Jeweetwelwie bedankt!
hier een mini-Update!
Lammetje geboren! uit het niets is er een lammetje geboren! ons vrouwje van de border leicester schapen is bevallen! dit hadden wij totaal niet verwacht! het lammetje:
Eerste zoodier aangekomen! de volière is ondertussen af en het eerste dier is al aangekomen! het is een kookaburra vrouwtje we hopen binnenkort meer van deze grote ijsvogels te verwelkomen!
Hieronder een aangepaste plattegrond met een logo voor de kinderboerderij: dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Hananas, er staat ZOOdier! het eerste dier in de zoo, en dus niet in de kinderboerderij!
hier weer een Nieuw nieuwtje: Lammetje eet voor het eerst gras! Na even alleen op melk te hebben geleeft heeft ons kleine lammetje voor het eerst wat gras geproeft! erg lekker vond hij het niet, hij heeft toch liever melk! Oeps! we komen te dicht bij, moeder komt in actie! snel weg hier!
Kippen leggen eieren! Niet alleen de schapen planten zich voort, ook de kippen! al deze babydieren zorgen voor meer publiek! dat hebben we hard nodig! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 03 Mei 2012, 09:22 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
leuk en sorry voor die verwarring het lammetje is echt cute maar ik zou oppassen met de kippen ze leggen superveel eieren achter elkaar als de erien uitkomen zijn krijg je alweer nieuwe dus pas op!!!
en we zijn weer even terug van weggeweest! ik zoomaker (ook bekend als Sid) gaan weer zoo's bouwen sorry, maar de vorige zoo wordt niet verder gebouwt wegens gebrek aan inspiratie!
trouwens zijn de technische problemen van Zoomaker bijna opgelost! dus hier alvast een zoo:
BRABANT ZOO dit is een nieuwbouwproject om een mooie nieuwe dierentuin te bouwen! ook zal er veel aandacht besteed worden aan inheemse soorten, en men zal vanuit brabant verder gaan naar de rest van de wereld! de eerste dieren zijn aangekomen en de eerste verblijven zijn al gebouwt! en als laaste het bewijs dat er hier aan dierenbescherming word gedaan! (de info erop is echt!)
hope you like it! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!