Hoi, Dit is het topic van Carnotaurus en Zoomaker, Zoomaker is niet actief op het ZTSF, maar wel in ZT2 zelf. Wij maakten al vaak samen zoo's en verblijven, tot ik op het idee kwam ze te showen in een nieuw topic. dus hier staan al onze zoo's, parkten en verblijven!
alvast een trailer: RENKOEKOEKEN VERBLIJF
Ik hoop dat jullie het leuk vonden dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, Mooi gedaan! Ik vind het zowieso al een leuke sfeer hebben met de beplanting buiten het verblijf en dan binnen in stelt me zeker niet teleur!
Ziet er mooi en goed afgewerkt uit! Buiten het verblijf ziet er ruim maar toch goed ingevuld met planten uit! Echt top, geen minpunten Always look on the bright side of life!
-- sorry, deze update komt oorspronkelijk van ZM, maar wegens technische problemen moet ik hem posten deze is geknip en geplak, aan de tekst is te zien dan ZM de post maakte, en ik verander dat niet! --
Nou, laat ik ook maar eens wat plaatsen! dit is een trailer van het antilope en zebra uitkijkgebouw. Carno heeft het gebouw en de omgeving gemaakt, ik het verblijf en de dier/plant keuze. uit de trailer is nog niet zoveel uit te halen!
hier de trailer:
binnenkort komt de echte update, en een extra turtorial van Carno hoe je het uitkijkgebouw maakt! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Renkoekoek verblijf: Erg mooi! Ik zie dat je erg vooruit gaat deze tijd en je bouwstijl wordt erg mooi! Wat ik wel jammer vind is dat je dezelfde bouwstijl gaat doen als de meeste andere hier. Dus hou wel je eigen persoonlijke stijl er in! Maar ik heb verder geen puntjes die je beter kan doen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Mooie banner! Ik vind het een mooie foto zelf al, en een deel van de achtergrond wit maken maakt hem fantastisch! Alleen de rode tekst kan misschien beter..... Maar verder erg goed....
Bedankt, zodra Red Duiker Safari klaar is, komt er weer een update, ook de antilope view moet nog worden gepost! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!