Carno en ZM zoobuilding
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 17:09 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ carnotaurus , Ik ben benieuwd naar de volledige update. Als ik tussen de bosjes door kijk, ziet het er al best wel goed uit! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ carnotaurus , Ik ben benieuwd naar de volledige update. Als ik tussen de bosjes door kijk, ziet het er al best wel goed uit! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 17:09
tjalf
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 18:38 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Ziet er erg leuk uit. Mooi ingericht met planten enzo. Ik kijk uit naar de update.
Bericht Ziet er erg leuk uit. Mooi ingericht met planten enzo. Ik kijk uit naar de update. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 18:38
carnotaurus
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 20:07 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Nou, laat ik het maar posten, ZM heeft mij de plaatjes doorgegeven en nu kan ik het posten, mét een turtorial! het verblijf zelf: dan hier de turtorial:
eerst bouw je een klein gebouwtje
dan overdek je het
maak wat uitstekende stukjes dak,
zoals op het plaatje
dan bouw je het omhoog tot je dit ziet:
verwijder de uitstekende delen
bouw een ingang, kijkramen en plaats objecten in het huisje,
nu kun je vele varianten maken met deze basis!
Ik hoop in jullie zoo's nog veel varianten te zien van deze basis
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Nou, laat ik het maar posten, ZM heeft mij de plaatjes doorgegeven en nu kan ik het posten, mét een turtorial! het verblijf zelf: dan hier de turtorial:
eerst bouw je een klein gebouwtje
dan overdek je het
maak wat uitstekende stukjes dak,
zoals op het plaatje
dan bouw je het omhoog tot je dit ziet:
verwijder de uitstekende delen
bouw een ingang, kijkramen en plaats objecten in het huisje,
nu kun je vele varianten maken met deze basis!
Ik hoop in jullie zoo's nog veel varianten te zien van deze basis
Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 20:07
NielsG
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 20:23 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er erg goed uit ! Alleen vind ik dat er té veel dezelfde Beplanting is. Verder goed gedaan !
Bericht Ziet er erg goed uit ! Alleen vind ik dat er té veel dezelfde Beplanting is. Verder goed gedaan ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 20:23
tjalf
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 20:43 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Mooi gemaakt inderdaad. Maar wat bomen zijn wel welkom hier en ik weet ook niet hoe je in het gebouw komt.
Bericht Mooi gemaakt inderdaad. Maar wat bomen zijn wel welkom hier en ik weet ook niet hoe je in het gebouw komt. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 20:43
hananas59
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 20:46 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi moet er niet wat meer beplantig in het verblijg of een boom
Bericht Mooi moet er niet wat meer beplantig in het verblijg of een boom Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 20:46
carnotaurus
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 21:18 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Zoals ik al liet weten, heb niet ik maar Zoomaker het verblijf gemaakt! maar we zullen de tips goed gebruiken!
Bericht Zoals ik al liet weten, heb niet ik maar Zoomaker het verblijf gemaakt! maar we zullen de tips goed gebruiken! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 21:18
catfreako
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 21:24 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ziet er mooi uit! Misschien een paar bomen in het verblijf,maar de rest is toppie! Ga zo door!
Bericht Ziet er mooi uit! Misschien een paar bomen in het verblijf,maar de rest is toppie! Ga zo door! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 21:24
carnotaurus
Datum: Maandag, 16 Apr 2012, 18:00 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Dan heb ik hier iets nieuws: als eerste een kleine dierenverblijf, voor bv kleine hoefdieren, grote knaagdieren en hoender-, water-, waad- en eendvogels hier de update: \ ten tweede hebben we besloten dat we niet goed weten waarvan we turtorials moeten plaatsen, dus wil je die van iets in dit topic, laat het even weten, dan maken we er een, het maakt niet uit of het alleen een klein hokje is of een halve zoo! de voorwaarde is wel dat het per se in dit topic moet staan!
Bericht Dan heb ik hier iets nieuws: als eerste een kleine dierenverblijf, voor bv kleine hoefdieren, grote knaagdieren en hoender-, water-, waad- en eendvogels hier de update: \ ten tweede hebben we besloten dat we niet goed weten waarvan we turtorials moeten plaatsen, dus wil je die van iets in dit topic, laat het even weten, dan maken we er een, het maakt niet uit of het alleen een klein hokje is of een halve zoo! de voorwaarde is wel dat het per se in dit topic moet staan! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 16 Apr 2012 om 18:00
NielsG
Datum: Maandag, 16 Apr 2012, 18:14 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er heel goed uit ! Goed gedaan !
Bericht Ziet er heel goed uit ! Goed gedaan ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Apr 2012 om 18:14