Carno en ZM zoobuilding
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 13 Jun 2012, 21:54 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ carnotaurus , Leuk zo de update en dat je er bij zet wie het gemaakt heeft enzoo. Heb je dat bord van de vogelbescherming zelf gemaakt? Ik vind de vijver heel mooi gemaakt, maar de wilde eend en de kip hoeven toch niet zo'n hoog hek? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ carnotaurus , Leuk zo de update en dat je er bij zet wie het gemaakt heeft enzoo. Heb je dat bord van de vogelbescherming zelf gemaakt? Ik vind de vijver heel mooi gemaakt, maar de wilde eend en de kip hoeven toch niet zo'n hoog hek? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 13 Jun 2012 om 21:54
boerroel545
Datum: Donderdag, 14 Jun 2012, 07:32 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
mooi gedaan, alleen ik vind je pad in de zoo een beetje smal gr.boerroel545
Bericht mooi gedaan, alleen ik vind je pad in de zoo een beetje smal gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 14 Jun 2012 om 07:32
carnotaurus
Datum: Donderdag, 14 Jun 2012, 08:03 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Jeweetwelwie , dat bord heb ik inderdaat zelf gemaakt! en dat hoge hek hebben we afgekeken bij een eenden- en kippenren bij ons in de buurt! (exact hetzelfde hek!) boerroel545, vind je? Het zijn maar zijpaadjes hoor! (hebben we gezien in aqua zoo Friesland!) en dan weer een mini-update: BRABANT ZOO vandaag is er weer een diersoort aangekomen! het gaat om een koppel roodhalsganzen, de zoo had een zeldzame kans ze op te vangen, omdat ze in Nederland zelden worden gezien. Maar omdat men ze soms zien in zwermen andere ganzen, worden ze toch in het 'werelddeel' Brabant gehouden!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Jeweetwelwie , dat bord heb ik inderdaat zelf gemaakt! en dat hoge hek hebben we afgekeken bij een eenden- en kippenren bij ons in de buurt! (exact hetzelfde hek!) boerroel545, vind je? Het zijn maar zijpaadjes hoor! (hebben we gezien in aqua zoo Friesland!) en dan weer een mini-update: BRABANT ZOO vandaag is er weer een diersoort aangekomen! het gaat om een koppel roodhalsganzen, de zoo had een zeldzame kans ze op te vangen, omdat ze in Nederland zelden worden gezien. Maar omdat men ze soms zien in zwermen andere ganzen, worden ze toch in het 'werelddeel' Brabant gehouden! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 14 Jun 2012 om 08:03
hananas59
Datum: Donderdag, 14 Jun 2012, 08:06 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
super mooi ziet er leuk uit ga zo door -groeten Hans-
Bericht super mooi ziet er leuk uit ga zo door -groeten Hans- Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 14 Jun 2012 om 08:06
boerroel545
Datum: Donderdag, 14 Jun 2012, 16:23 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
oh dat van dat pad wist ik niet leuke update ben fan van jou hokken gr.boerroel545
Bericht oh dat van dat pad wist ik niet leuke update ben fan van jou hokken gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 14 Jun 2012 om 16:23
zoomaker
Datum: Vrijdag, 15 Jun 2012, 19:27 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo iedereen! mijn technische problemen zijn opgelost dus ik kan weer posten! dan nu maar meteen een update van BRABANT ZOO! als eerste heb ik de ingang geupdate! en daarna zijn we bezig met een vijver, als eerste plan voor salamanders, maar er worden zoveel eenden geborden dat die het verblijf ook gaan bewonen!
Bericht hallo iedereen! mijn technische problemen zijn opgelost dus ik kan weer posten! dan nu maar meteen een update van BRABANT ZOO! als eerste heb ik de ingang geupdate! en daarna zijn we bezig met een vijver, als eerste plan voor salamanders, maar er worden zoveel eenden geborden dat die het verblijf ook gaan bewonen! Bericht getypt door - zoomaker Toegevoegd op 15 Jun 2012 om 19:27
krieke668
Datum: Vrijdag, 15 Jun 2012, 19:40 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
@ zoomaker , is dit wel jouw showroom?!
Bericht @ zoomaker , is dit wel jouw showroom?!Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 15 Jun 2012 om 19:40
zoomaker
Datum: Vrijdag, 15 Jun 2012, 19:49 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
krieke668 Quote (carnotaurus )
Hoi, Dit is het topic van Carnotaurus en Zoomaker , Zoomaker is niet actief op het ZTSF, maar wel in ZT2 zelf. Wij maakten al vaak samen zoo's en verblijven, tot ik op het idee kwam ze te showen in een nieuw topic. dus hier staan al onze zoo's, parkten en verblijven!
dus dat lijkt me wel!
Bericht veranderd door: zoomaker - Vrijdag, 15 Jun 2012, 19:49
Bericht krieke668 Quote (carnotaurus )
Hoi, Dit is het topic van Carnotaurus en Zoomaker , Zoomaker is niet actief op het ZTSF, maar wel in ZT2 zelf. Wij maakten al vaak samen zoo's en verblijven, tot ik op het idee kwam ze te showen in een nieuw topic. dus hier staan al onze zoo's, parkten en verblijven!
dus dat lijkt me wel! Bericht getypt door - zoomaker Toegevoegd op 15 Jun 2012 om 19:49
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 16 Jun 2012, 09:54 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Inderdaat! wij maken samen deze verblijven!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Inderdaat! wij maken samen deze verblijven! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 16 Jun 2012 om 09:54
hananas59
Datum: Zaterdag, 16 Jun 2012, 11:06 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ziet er leuk uit ben benieuwd naar de salamnders
Bericht ziet er leuk uit ben benieuwd naar de salamnders Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 16 Jun 2012 om 11:06