ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik zal hier mijn zoo showen
Added (16 Apr 2012, 19:59) --------------------------------------------- de eerste screenshots van mijn eerste dierentuin op ztsf. ik wou ook een overview maken alleen wist ik niet hoe.
Bericht veranderd door: harry - Zaterdag, 06 Okt 2012, 11:25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ harry, WOW!!!!! dat ziet er goed uit man! alleen twee tips. - bij het eerste plaatje is het zo kaal op de achtergrond. mischien wat bomen en planten daar neerzetten??? - mischien wat minder donatie boxen bij die fontijn.
verder vind ik het erg goed! veel succes verder met je park!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ harry, leuke zoo ik zou voor de kassa's gewoon de raamen van sencery pack gebruiken en als je wil weten hoe je een over zicht wil maaken de klick je op c en dan spatsie een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
En je hebt zeker de bezoekershack gedownload omdat er zoveel mensen staan. Jeetje wat veel, ik zou wel opletten als je te veel bezoekers krijgt dan loopt het spel vast. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
dankjewel voor alle leuke reactie's! ik zal gauw verder werken!
Added (17 Apr 2012, 07:36) --------------------------------------------- @laraatje2008 klopt zo is het net als in het echt. dat er veel mensen komen. het park is net 15 minuten open en al het volk moet nog binnenstromen!