ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
vandaag beginnen we dan écht! het zal een best groot project worden alleen zal ik er wel een tijdje over doen om steeds een update te plaatsen...school... maar eerst nog gedetailleerde informatie: in het project laat ik dingen zien die ik heb gemaakt om downloads te testen maar te leuk vond om te latten liggen. de zoo is geïnspireerd op een zoo in china. de hokken zijn of gebaseerd op de natuur of op een verblijf in een echte zoo. genoeg informatie, laten we beginnen met de eerste update!
de ingang (op de voorgrond kaal omdat daar geen bomen kunnen)
we lopen door de ingang heen.
de toiletten.
we lopen rechtdoor.
parkrestaurant.
uitzicht in het restaurant.
het verblijf van de armoerpanters gebaseerd op het verblijf in burgers zoo.
ander uitkijkpunt.
nog een ander uitkijkpunt.
congres/verzorgers gebouw.
congres zaal
overzichtjes:
dit was het weer! laat gerust reacties achter!
p.s aan de omringende beplanting wordt nog gewerkt. volgende update: -verblijf van baird tapirs -verblijf van gorilla's gebaseerd op de verlaten tempels in Azie
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ harry, Niet slecht wel is het zo dat als het verblijf van de panters op die van burgers zoo moet lijken heb ik 1 opmerken bij burgers zoo zijn het geen 2 uitkijk posten bij 1 verblijf maar het is alle bij bij een ander verblijf dit is om jongen van ouders gescheiden te houden. Maar veder is het een hele mooie zoo.
Gr.Marcel(boy) Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik dacht al dat ik iets bekends zag via het verblijf!! Goed gedaan, ik vind die koepel zo leuk gemaakt, lekker groen het verblijf. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 16:09 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
weer een nieuw project!
ik ben nu een zoo aan het maken die volledig is geïnspireerd op burgers zoo! ik ben er nu druk mee bezig en ik zal nu alvast een preview plaatsen! ik heb de ingang al af, het gebouw ernaast bijna, de parkeerplaats is ook af, het pinguinverblijf is ook af, het parkrestaurant ook en ik ben nu bezig met het verblijf van de aziatische olifanten.
de ingang:
de weg naar de parkeerplaatsen:
(hoofd)parkeerplaats+kassa's:
overzichtje:
dit was het! voor meer hou dit topic goed in de gaten! laat gerust een reactie achter!
Bericht veranderd door: harry - Zaterdag, 03 Nov 2012, 23:07