harry's zoo's (nu: real zoo building)
Bericht bedankt! @mvd24 ook bedankt! en ja ze komen uit het museum pack. update: we zien vandaag 2 verblijven: het volière gebouw en het kamelenveld. (geïmporteerd uit mijn ztao zoo maar dan verbeterd) 1 het volière gebouw we lopen naar het volière gebouw: we lopen iets dichterbij om het beter te kunnen zien: in het volière gebouw zitten momenteel nog geen vogels. 2 kamelenveld tegenover het aquariumgebouw is het kamelenveld: achter het kamelenveld wordt nog gebouwd. 3 overzichten volière gebouw: kamelenveld: aquarium: olifanten: Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 02 Aug 2012 om 13:46
legoman12324
Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 16:21 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
leuke update mooie verblijfen ik vind zulke oude gebouwen heel mooi maar sins waneer leven er dromerdames om het kameelen veld
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht leuke update mooie verblijfen ik vind zulke oude gebouwen heel mooi maar sins waneer leven er dromerdames om het kameelen veld Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 06 Aug 2012 om 16:21
boerroel545
Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 16:32 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
ziet er prachtig uit ik hou van die oude stijlen ikheb eigenlijk geen minpunt kunnen vinden dus ga zo door gr.boerroel545
Bericht ziet er prachtig uit ik hou van die oude stijlen ikheb eigenlijk geen minpunt kunnen vinden dus ga zo door gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 06 Aug 2012 om 16:32
mvd24
Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 00:17 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zo'n op Artis geinspireerd kamelenveld was ik ook net mee bezig. Alleen lopen er bij mij wel echte kamelen. (en watussis, lama's en ezels)
Bericht Zo'n op Artis geinspireerd kamelenveld was ik ook net mee bezig. Alleen lopen er bij mij wel echte kamelen. (en watussis, lama's en ezels) Bericht getypt door - mvd24 Toegevoegd op 07 Aug 2012 om 00:17
harry
Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 08:32 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
@legoman12324 ik weet niet waar ik kamelen kan downloaden en in zt2 zit alleen de reuze kameel... dus had ik drommedarissen geplaatst. @boerroel545 bedankt! @mvd24 op het echte kamelenveld lopen geen lama's en ezels dus die heb kniet geplaatst.
Bericht @legoman12324 ik weet niet waar ik kamelen kan downloaden en in zt2 zit alleen de reuze kameel... dus had ik drommedarissen geplaatst. @boerroel545 bedankt! @mvd24 op het echte kamelenveld lopen geen lama's en ezels dus die heb kniet geplaatst. Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 07 Aug 2012 om 08:32
ZooM
Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 09:23 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ harry , ik vind het goed nagemaakt! Alleen kloppen de diersoorten niet, ik zou het leuker vinden als je (net als wat mvd24 zei) echte kamelen doet. In Artis lopen er in het verblijf ook nog rendieren en een of andere paard achtige... (dat was zo op 5 mei dit jaar) Als je die er ook bij doet vind ik het veel leuker! Maar de bouwstijl klopt precies! Ga zo door!
Bericht veranderd door: ZooM - Dinsdag, 07 Aug 2012, 09:24
Bericht @ harry , ik vind het goed nagemaakt! Alleen kloppen de diersoorten niet, ik zou het leuker vinden als je (net als wat mvd24 zei) echte kamelen doet. In Artis lopen er in het verblijf ook nog rendieren en een of andere paard achtige... (dat was zo op 5 mei dit jaar) Als je die er ook bij doet vind ik het veel leuker! Maar de bouwstijl klopt precies! Ga zo door!Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 07 Aug 2012 om 09:23
Muisjep
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 10:31 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Dat ziet er heel goed uit! Heel realistisch. Volière is lekker ruim opgezet
Bericht Dat ziet er heel goed uit! Heel realistisch. Volière is lekker ruim opgezet Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 10:31
harry
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 11:25 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
hallo iedereen! ik ben een paar weken inactief geweest door school maar ik zal nu weer af en toe weer wat showen! ik begin nu alleen met informatie zoals bijv. wat de naam van mijn nieuwe project is. de naam is: real zoo building real zoo building zal een project zijn waarin ik dingen uit echte zoo's nabouw. de eerste update komt zo snel mogelijk!
Bericht hallo iedereen! ik ben een paar weken inactief geweest door school maar ik zal nu weer af en toe weer wat showen! ik begin nu alleen met informatie zoals bijv. wat de naam van mijn nieuwe project is. de naam is: real zoo building real zoo building zal een project zijn waarin ik dingen uit echte zoo's nabouw. de eerste update komt zo snel mogelijk! Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 11:25
boerroel545
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 12:51 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ harry , klinkt veel belovend ik ga zeker kijken gr. roel
Bericht @ harry , klinkt veel belovend ik ga zeker kijken gr. roelBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 12:51
zoomike
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 17:53 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zie er echt naar uit
Bericht ik zie er echt naar uit Bericht getypt door - zoomike Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 17:53