harry's zoo's (nu: real zoo building)
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 15:19 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Het ziet er vanboven nog beter uit als een ingang dan vanaf beneden. Het enige wat ik niet zo mooi vind is dat verschil van die houten muren en die stenen muren. Maar das een kwestie van aanbod van downloads waar we mee moeten leven. Ik ben erg benieuwd naar de dierentuin zelf. Raymond
Bericht Het ziet er vanboven nog beter uit als een ingang dan vanaf beneden. Het enige wat ik niet zo mooi vind is dat verschil van die houten muren en die stenen muren. Maar das een kwestie van aanbod van downloads waar we mee moeten leven. Ik ben erg benieuwd naar de dierentuin zelf. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 15:19
harry
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 15:35 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik heb de stenen muren verwijderd en vervangen voor hout omdat ik het zelf ook niet zo mooi vond.
Bericht ik heb de stenen muren verwijderd en vervangen voor hout omdat ik het zelf ook niet zo mooi vond. Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 15:35
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 16:12 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ harry , Ziet er leuk uit zo met die verschillende koepels. Ik ben benieuwd hoe de verblijven van de dieren worden. Verder vond ik dat steen ook er niet zo mooi uit zien, maar nu is het goed opgelost. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ harry , Ziet er leuk uit zo met die verschillende koepels. Ik ben benieuwd hoe de verblijven van de dieren worden. Verder vond ik dat steen ook er niet zo mooi uit zien, maar nu is het goed opgelost. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 16:12
harry
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 16:30 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik ben nu bezig aan een krokodillen kreek. de ingang komt in een van de lege koepels... in alle koepels zit alleen de kassa waardoor er ruimte is voor dieren en kraampjes
Bericht ik ben nu bezig aan een krokodillen kreek. de ingang komt in een van de lege koepels... in alle koepels zit alleen de kassa waardoor er ruimte is voor dieren en kraampjes Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 16:30
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 17:42 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Leuke ideeen die je hebt! Ik vind het idee van de ingang heel mooi!!! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Leuke ideeen die je hebt! Ik vind het idee van de ingang heel mooi!!! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 17:42
harry
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 20:20 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
het plan van de krokodillen kreek is van de baan... in plaats daarvan komen er apenverblijven
Bericht het plan van de krokodillen kreek is van de baan... in plaats daarvan komen er apenverblijven Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 20:20
hananas59
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 20:21 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ben beniuwd nar de apekoppen
Bericht ben beniuwd nar de apekoppen Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 20:21
Bericht de eerste screenshots van een apenverblijf... het is nog niet af. er komt bijvoorbeeld nog veel meer foliage. ook komt er achter het verblijf een apenziekenhuis voor alle apenverblijven die nog komen. Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 18 Apr 2012 om 14:18
Maxiejj
Datum: Woensdag, 18 Apr 2012, 15:42 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wat gaaf! Superleuke speeltoestellen man! Maar ik vind het dak van de inganggebouwen niet fantastisch, misschien kan daar een normaal dak?
Groetjes Max
Bericht Wat gaaf! Superleuke speeltoestellen man! Maar ik vind het dak van de inganggebouwen niet fantastisch, misschien kan daar een normaal dak? Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 18 Apr 2012 om 15:42
tjalf
Datum: Woensdag, 18 Apr 2012, 16:33 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Ziet er echt goed uit! Genoeg bomen, planten en klimrekken etc. gebruikt en ook genoeg beplanting om het verblijf heen.
Bericht Ziet er echt goed uit! Genoeg bomen, planten en klimrekken etc. gebruikt en ook genoeg beplanting om het verblijf heen. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 18 Apr 2012 om 16:33