ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ziet er allemaal erg mooi uit! Alleen vind ik de combi van przewalski paarden, takahe's, wulpen en die andere paarden geen goede combi voor een boerderij, maar het is jouw zoo....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
die andere "paarden" zijn ezels
Added (21 Apr 2012, 16:46) --------------------------------------------- bedankt voor het goede commentaar ZooM. ik vond de combinatie ook niet zo goed, maar ik had geen boerderij dieren. daarom heb Lazy Ranch gedownload en ik zal de dieren uit de boerderij veranderen.
Added (21 Apr 2012, 16:59) --------------------------------------------- de nieuwe dieren zijn gearriveerd!
Added (21 Apr 2012, 17:04) --------------------------------------------- weet iemand een naam voor mijn zoo?
Mooi gedaan, maar ik ben geen fan van je tijger verblijf, te klein en ik vind de grondplanten er niet goed bij passen! misschien kun je wat hoge grassen toevoegen, zoals die van het JH chrismaspack! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ik zal een nieuwe zoo gaan maken... ik was niet zo enthousiast over deze zoo... in de nieuwe zoo wil ik het écht realistisch gaan maken. de naam en de ingang blijven hetzelfde
een groot deel is verwijderd en er zal een mooiere zoo komen...
Added (11 Mei 2012, 19:38) --------------------------------------------- ik ben bezig met een gebouw dat is gebaseerd op het orang-oetan verblijf+dat grote gebouw met een aviari van ouwehands dierenpark... binnenkort zal ik het showen
4
Kassa Medewerker
door een fout is het ori huis verwijderd!!!! ik heb nu een nieuwe zoo... het heeft al een Afrikaanse savanne verblijf met giraffe's, zebra's, thomson gazelle's en meer. en een hyena verblijf. en een ringstaart-maki verblijf... update komt vandaag.
Added (13 Mei 2012, 12:47) --------------------------------------------- mega-mega-mega update!
ik heb de nieuwe zoo helemaal gefotografeerd....24 foto's met bijschrift!
overzicht:
de nieuwe ingang:
we kopen een kaartje en gaan naar binnen...:
op de 1e verdieping van de ingang is een indoor speeltuin:
en voor de ouders een bankje:
het pleintje met fontein:
we lopen rechtdoor...aan de andere kanten word nog gewerkt.
het verblijf van de giraffe's, zebra's, thomson gazelle's en meer:
we lopen door en nemen de afslag vóór het verhoogde pad:
hier zitten de hyena's:
we lopen terug en gaan het verhoogde pad op en kijken eerst naar het verblijf van de giraffe's, zebra's, thomson gazelle's en meer
we lopen door en gaan naar het binnenverblijf van de giraffe's, zebra's, thomson gazelle's en meer:
we lopen er weer ui en gaan naar de stokstaartjes:
dit was het en hopelijk tot de volgende keer!
Bericht veranderd door: harry - Zondag, 13 Mei 2012, 12:49
4
Kassa Medewerker
stokstaartjes
Added (13 Mei 2012, 14:08) --------------------------------------------- ik bouw nu niet meer zo volgens het biome maar hoe het er in een echte zoo ongeveer er uitziet. ook heb ik alle reskins gedownload
Bericht veranderd door: harry - Zondag, 13 Mei 2012, 14:10