ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ harry, Ja oké maar het komt zo over van: PPPffffff... maar 3 reactie's. Ik bedoel het ook niet slecht ik zeg het alleen even:D Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
is goed hoor!
Added (29 Mei 2012, 16:51) --------------------------------------------- afl. 3 met het tweede deel van de foliere... speciaal voor het ztsf vandaag al gepubliceerd! op youtube zelf staat hij er morgen voor iedereen op. genoeg gezegd hier de nieuwe update!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind je tutorials erg leuk gemaakt, maar misschien is het handig om erbij te zetten welke downloads je gebruikt en waar je ze vandaan haalt zodat mensen het makkelijker zelf kunnen doen.
Datum: Donderdag, 31 Mei 2012, 18:07 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
dat vindt ik zeker een goed idee! het is alleen erg lastig wand ik heb echt heeeeeeeel veel downloads...en dat is erg veel werk... ook weet ik niet van alles waarvan ik het heb... maar als je wil weten waar stuur me maar een pb
Added (31 Mei 2012, 18:07) --------------------------------------------- ivm veel tijd komt morgen toch nog de nieuwe tutorial online op youtube. maar hij verschijnt vanaf nu hier op het ztsf altijd al op donderdag. dus vandaag hier en morgen op youtube.
Bericht veranderd door: harry - Donderdag, 31 Mei 2012, 20:29