ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
@boerroel en hananas bedank voor de reactie's! ik zal het sturen!
Added (03 Jun 2012, 16:56) --------------------------------------------- zoals jullie misschien al weten doe ik nu eigenlijk alleen nog maar tutorials.... maar mijn vraag aan jullie is: moet ik ook nog mijn gewone zoo's showen??? jullie mogen het zeggen!
Turtiols zijn wel leuk maar eigenlijk zie ik liever ook wel eens gewone zoo's Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
4
Kassa Medewerker
ik ben van woensdag tot vrijdag weg dus zal er pas volgende week vrijdag de nieuwe tutorial online komen.... echter komt misschien vanavond of morgen de gewone update
Added (04 Jun 2012, 19:29) --------------------------------------------- UPDATE:
de ingang van mijn nieuwe zoo is af.. momenteel word er verder gebouwd aan het plein. de zoo word in tropische stijl gebouwd, terwijl deze zoo gewoon Nederlands zal zijn
WE LOPEN NAAR DE INGANG
DE KASSA'S
WE HEBBEN EEN KAARTJE GEKOCHT EN WE GAAN NAAR BINNEN
WE ZITTEN MIDDENIN DE BOUWPUT
EN NOG EEN OVERVIEW
Bericht veranderd door: harry - Maandag, 11 Jun 2012, 14:59
4
Kassa Medewerker
sneak peak!!!
er is al veel nieuws gebouwd!! vanavond zal de volledige update komen. er is nu een tweede ingang gebouwd voor als het erg druk is. het is de noord-oost ingang.
vanaf het midden van het park gezien:
nu een overview:
ook is er een otter verblijf gekomen bij de hoofd ingang. dat is voor vanavond.