@ timo13, ziet er mooi uit leuk begin je lijkt de olmese zoo wel die is doordeweeks ook dicht maar kan niet wachten tot een update een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Haha heel mooie plattegrond ziet er grappig uit met dat informatie tekstje erboven jammer dat het nog vrijdag is, ik kan nie wachten op morgen/overmorge ;-) Veel succes ermee en groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Timo, erg leuk die opzet van je! Je krijgt al zin in het weekend op die manier. Ook ik ben benieuwd naar de update. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het ziet er leuk uit. Mooie plattegrond gemaakt en leuk de prijzen en openingstijden enzo erbij. Ik ben benieuwd naar je zoo. Een vraagje: bij nummer 3 staat hert. Wat voor hert?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (timo13)
Midu zoo is niet aansprakelijk voor diefstal/vermissing van uw eigendommen.
LOL
Leuk dat je er een heel verhaaltje van prijzen en openingstijden hebt bij gedaan. Het klinkt wel héél chic allemaal;"prive collectie", zo weinig open,... En toffe dieren vind ik zelf!.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Mark_23, ik weet nog niet precies welke hersenspoelt erin komt vandaar tegen de tijd dat ik het weet update ik de map.
@ krieke668, Nouja het zijn iegelijk maar simpele verblijven... Omdat wij natuurlijk niet zon groot budget hebben. De eigenaar heeft deze dieren altijd gewoon voor "zichzelf" gehouden maar zoals je kon lezen krijgen jullie nu ook een kijkje binnen!!
@ iedereen, super bedankt!! maar verwacht niet veel van de eerste verblijven omdat we nu nog krap bij kas zitten