Datum: Woensdag, 01 Mei 2013, 19:51 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Zoojong, Thanks!
Zoals beloofd een aantal bouwfoto's van de bouwput op U2 (zie plattegrond pag 4.)
Er worden 3 verblijven voor (kleine) apen gebouwd. in de open gaten komt een glas wand zodat de aapjes goed te zien zijn!
Ook wordt er gebouwd aan een verblijf voor Amerikaanse Bizons en ??? om te zorgen dat je de dieren optimaal kan zien hebben we gekozen voor een droge gracht.
Ook is het eerste (echte) gebouw in onze dierentuin voltooid. Dit zal het binnenverblijf voor de Bizons worden.
Er is zelfs aan het separatie verblijf van de beren gewerkt en is nu ook af!
Ook de doorgang van naar het separatie verblijf is gemaakt.
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 01 Mei 2013, 19:51
ziet er mooi uit leuk zo dier driedelig verblijf zo ben benieuwt naar het sneeuwluipaarden verblijf alleen misschien een tip maak wat meer variatie in je hekwerken voor gebouwen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Woensdag, 01 Mei 2013, 20:24 | Bericht # 84
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ timo13, Hoi Timo, ik reageer niet veel maar kijk wel steeds je up-dates. Ik vind je mooie dingen in elkaar knutsellen, wat voor de kijker (zoals ik ) erg leuk is om te kijken. Je gebruikt ook materialen die mijn voorkeur hebben en ik, als onervaren zoo bouwer, kan hier een hoop inspiratie uit putten. Ik hoop nog vele van die mooie updates van jou te mogen zien.
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 19:58 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er weer super uit Timo, zo te zien zitten de beren ook al in hun hok want op de laatste foto zijn uitwerpselen te zien Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 20:35 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Knap gemaakt! Vind het leuk dat je apenverblijven dezelfde vormen hebben. Ook vind het gebouw van de bizons wel tof, zo met dat plat stukje dak, ook leuk dat het ijzerwerk een mooie fit zijn met het hout erboven (moet ik onthouden xD).