Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Midu Zoo
carnotaurus
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 17:30 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

catfreako, de penseelzwijnen en stokstaarten kom je echt zo tegen in Zie-zoo!

timo13, geweldige update!
ik vind het mooi hoe je voor een civetkat een volière gebruikt!
ga vooral zo door!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtcatfreako, de penseelzwijnen en stokstaarten kom je echt zo tegen in Zie-zoo!

timo13, geweldige update!
ik vind het mooi hoe je voor een civetkat een volière gebruikt!
ga vooral zo door!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 17:30
teunzoo
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 18:32 | Bericht # 62   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

ziet er goed uit, ben benieuwd naar de volgende update
Berichtziet er goed uit, ben benieuwd naar de volgende update

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 18:32
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 16:56 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

timo13, dit was een hele leuke update. ik ben fan van je civetkatten verblijf. maar ik vind je midu mini niet zo mooi omdat alles op elkaar lijkt.

Eigenaar van McCain Zoo!
Berichttimo13, dit was een hele leuke update. ik ben fan van je civetkatten verblijf. maar ik vind je midu mini niet zo mooi omdat alles op elkaar lijkt.

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 16:56
timo13
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 21:28 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

[b]@ carnotaurus@ teunzoo@ Michelaar, @ boerroel545[/b], @ catfreako, Heel erg bedankt!
@ Cheeta7, Bedankt!! Ga iets aan die boom doen! Al denk ik niet dat het ze zal lukken eruit te springen :P

Vandaag weer even een bouw update...
Want er is zeker niet stil gezeten bij de beren! Het hek is nu af en wordt nu nog afgewerkt en er wordt gekeken of alles goed vaststaat want we nemen geen risico met deze dieren!

Nieuwe situatie, je kan niet alleen beter door het hek kijken het hek is ook hoger en dus veiliger:

Nu de 'middenbalk' er uit is kan je er beter door kijken. Ter vergelijking: 

Ook het quarantaine verblijf is zo goed als af. Alleen de inrichting moet nog gebeuren.

En een nieuw overzichtje.

Bericht[b]@ carnotaurus@ teunzoo@ Michelaar, @ boerroel545[/b], @ catfreako, Heel erg bedankt!
@ Cheeta7, Bedankt!! Ga iets aan die boom doen! Al denk ik niet dat het ze zal lukken eruit te springen :P

Vandaag weer even een bouw update...
Want er is zeker niet stil gezeten bij de beren! Het hek is nu af en wordt nu nog afgewerkt en er wordt gekeken of alles goed vaststaat want we nemen geen risico met deze dieren!

Nieuwe situatie, je kan niet alleen beter door het hek kijken het hek is ook hoger en dus veiliger:

Nu de 'middenbalk' er uit is kan je er beter door kijken. Ter vergelijking: 

Ook het quarantaine verblijf is zo goed als af. Alleen de inrichting moet nog gebeuren.

En een nieuw overzichtje.

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 21:28
KoenZoo
Datum: Vrijdag, 12 Apr 2013, 10:48 | Bericht # 65   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Wow mooi gemaakt zeg. Vooral die tweede foto lijkt het net alsof het echt zou kunnen zijn met al die planten op de voorgrond.
BerichtWow mooi gemaakt zeg. Vooral die tweede foto lijkt het net alsof het echt zou kunnen zijn met al die planten op de voorgrond.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 12 Apr 2013 om 10:48
krieke668
Datum: Vrijdag, 12 Apr 2013, 12:00 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Leuk dat je zoveel belang hecht aan de veiligheid, de pic "oud-nieuw" is wel een leuke aanvulling!
BerichtLeuk dat je zoveel belang hecht aan de veiligheid, de pic "oud-nieuw" is wel een leuke aanvulling!

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 12 Apr 2013 om 12:00
boerroel545
Datum: Vrijdag, 12 Apr 2013, 14:41 | Bericht # 67   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, leuke update je hebt het goed verbouwd de beren zullen het heel mooi gaan vinden, ga zo door.

Bericht@ timo13, leuke update je hebt het goed verbouwd de beren zullen het heel mooi gaan vinden, ga zo door.

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 12 Apr 2013 om 14:41
Cheeta7
Datum: Vrijdag, 12 Apr 2013, 21:29 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Super! De beplanting tussen het pad en de verblijven vind ik echt super! Het is ook een goede verbetering dat de middenbalk weg is. 

Groetjes
Bart

BerichtSuper! De beplanting tussen het pad en de verblijven vind ik echt super! Het is ook een goede verbetering dat de middenbalk weg is. 

Groetjes
Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 12 Apr 2013 om 21:29
teunzoo
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 21:13 | Bericht # 69   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

je ziet ze inderdaad beter
Berichtje ziet ze inderdaad beter

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 21:13
timo13
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 11:41 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ KoenZoo@ krieke668@ boerroel545@ Cheeta7@ teunzoo, Bedankt, ben zelf ook tevreden met de verandering :)

Hallo op deze zondag!
Tijd voor een update. Dit is de laatste update van het 'bestaande' park dus hierna zullen er update's komen van nieuwe/vernieuwde verblijven!

Dit is een van de nieuwere en modernere verblijven. En dat is ook zeker nodig voor de Maleise bontemarter.
We hebben er voor gekozen om er een soort van 'green-house' van te maken met een goed vocht gehalte. Al merk je daar 
aan de buiten kant niks van want de bezoekers staan meestal gewoon in de kou hier in NL...
We hebben op het moment 1 vrouwtje en we hopen in de loop van de tijd een mannetje ergens vandaan te halen

Het is echt zoeken naar het dier...

Helaas heb ik hem niet gevonden... Nouja dan nog maar een overzichtje

Dan komen we nu bij een van de gevaarlijkste dieren van ons park!! En zeker ook een van de populairste omdat ze bijna altijd bezig
zijn. Helaas is ons mannetje afgelopen week ziek geworden en zit hij nu in volledige quarantaine binnen en kon ik dus geen foto maken.
Maar gelukkig voor jullie is het vrouwtje wel gewoon buiten in de zon! Enkele jaren geleden hebben wij een aanvraag gedaan naar deze dieren
bij het fokprogramma en na lange tijd kregen we dan toch een kweekkoppel!!

De andere kant van het verblijf + binnenverblijf

Hier ons vrouwtje :)

Overzichtje...

We lopen verder omgeven door natuur!!

Onze sneeuwpanter leeft (helaas) in het oudste verblijf van de dierentuin. Voorheen hadden we 2 dieren maar 1 van de dieren is 2 jaar geleden overleden.
In dat verblijf zitten sinds dit jaar lynxen en in de toekomst is het de bedoeling om er een groot lynxen verblijf van te maken. Maar een nieuw sneeuwluipaarden
verblijf heeft nogal wat eisen en kosten vandaar dat dat misschien nog wel even kan duren.

Hier zat voorheen dus ook een sneeuwluipaard

Nu zit er ons lynxen koppel

En het verblijf erlangs is dus voor de sneeuwluipaard

Nog wat fotootjes van ons fotomodel

Bericht@ KoenZoo@ krieke668@ boerroel545@ Cheeta7@ teunzoo, Bedankt, ben zelf ook tevreden met de verandering :)

Hallo op deze zondag!
Tijd voor een update. Dit is de laatste update van het 'bestaande' park dus hierna zullen er update's komen van nieuwe/vernieuwde verblijven!

Dit is een van de nieuwere en modernere verblijven. En dat is ook zeker nodig voor de Maleise bontemarter.
We hebben er voor gekozen om er een soort van 'green-house' van te maken met een goed vocht gehalte. Al merk je daar 
aan de buiten kant niks van want de bezoekers staan meestal gewoon in de kou hier in NL...
We hebben op het moment 1 vrouwtje en we hopen in de loop van de tijd een mannetje ergens vandaan te halen

Het is echt zoeken naar het dier...

Helaas heb ik hem niet gevonden... Nouja dan nog maar een overzichtje

Dan komen we nu bij een van de gevaarlijkste dieren van ons park!! En zeker ook een van de populairste omdat ze bijna altijd bezig
zijn. Helaas is ons mannetje afgelopen week ziek geworden en zit hij nu in volledige quarantaine binnen en kon ik dus geen foto maken.
Maar gelukkig voor jullie is het vrouwtje wel gewoon buiten in de zon! Enkele jaren geleden hebben wij een aanvraag gedaan naar deze dieren
bij het fokprogramma en na lange tijd kregen we dan toch een kweekkoppel!!

De andere kant van het verblijf + binnenverblijf

Hier ons vrouwtje :)

Overzichtje...

We lopen verder omgeven door natuur!!

Onze sneeuwpanter leeft (helaas) in het oudste verblijf van de dierentuin. Voorheen hadden we 2 dieren maar 1 van de dieren is 2 jaar geleden overleden.
In dat verblijf zitten sinds dit jaar lynxen en in de toekomst is het de bedoeling om er een groot lynxen verblijf van te maken. Maar een nieuw sneeuwluipaarden
verblijf heeft nogal wat eisen en kosten vandaar dat dat misschien nog wel even kan duren.

Hier zat voorheen dus ook een sneeuwluipaard

Nu zit er ons lynxen koppel

En het verblijf erlangs is dus voor de sneeuwluipaard

Nog wat fotootjes van ons fotomodel

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 11:41
Search:

Hosted by uCoz