Midu Zoo
KoenZoo
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 11:54 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit, voor het verblijf van de lynxen en sneeuwluipaard. Ben benieuwd wat er voor je sneeuwluipaard gaat komen
Bericht Ziet er leuk uit, voor het verblijf van de lynxen en sneeuwluipaard. Ben benieuwd wat er voor je sneeuwluipaard gaat komen Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 11:54
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 11:56 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
echt super cool man! ga zo door gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht echt super cool man! ga zo door gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 11:56
boerroel545
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 12:39 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
weer een super mooie update timo, ga zo door
Bericht weer een super mooie update timo, ga zo door Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 12:39
Cheeta7
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 12:44 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Haha, die foto's die je van de dieren maakt zijn super! Het hyenavrouwtje van dichtbij, de sneeuwluipaard... Mooie foto's! De verblijven van de sneeuwpanter zijn misschien wel wat klein, je ziet het duidelijk dat het een van de oudste verblijven is van je park . Het verblijf van je boommarter vind ik zelf heel goed gevonden met dat glazen dak. Mooie update! Groetjes Bart
Bericht Haha, die foto's die je van de dieren maakt zijn super! Het hyenavrouwtje van dichtbij, de sneeuwluipaard... Mooie foto's! De verblijven van de sneeuwpanter zijn misschien wel wat klein, je ziet het duidelijk dat het een van de oudste verblijven is van je park . Het verblijf van je boommarter vind ik zelf heel goed gevonden met dat glazen dak. Mooie update! Groetjes Bart Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 12:44
legoman12324
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 13:33 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
he mooie update leuke verblijven leuk ook van dat green house idee maar wat me opvalt is dat de lynx geen snorharen heeft
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht he mooie update leuke verblijven leuk ook van dat green house idee maar wat me opvalt is dat de lynx geen snorharen heeft Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 13:33
Mark_23
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 14:45 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het ziet er mooi uit. Zeker het hok van de boommarter. Alle hokken zijn trouwens mooi! Groetjes, Mark
Bericht Het ziet er mooi uit. Zeker het hok van de boommarter. Alle hokken zijn trouwens mooi! Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 14:45
timo13
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 21:12 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ KoenZoo , @ Kit_Fisto , @ boerroel545 , @ Cheeta7 , @ Mark_23 , Heel erg bedankt @ legoman12324 , Klopt is een probleempje in mijn spel... Dit weekend is Midu Zoo helaas gesloten. (dus geen update)
Bericht @ KoenZoo , @ Kit_Fisto , @ boerroel545 , @ Cheeta7 , @ Mark_23 , Heel erg bedankt @ legoman12324 , Klopt is een probleempje in mijn spel... Dit weekend is Midu Zoo helaas gesloten. (dus geen update)Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 21:12
Real_thomas
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 21:55 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik moet zeggen dat de vorige updates echt top zijn ! Goed gedaan !
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ik moet zeggen dat de vorige updates echt top zijn ! Goed gedaan ! Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 21:55
NielsG
Datum: Maandag, 22 Apr 2013, 20:24 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Mooi Timo, ziet er weer vet uit!
Bericht Mooi Timo, ziet er weer vet uit! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Apr 2013 om 20:24
timo13
Datum: Zondag, 28 Apr 2013, 15:23 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , @ Real_thomas , Heel erg bedankt jongens!! Helaas geen showupdate's dit weekend... Dit omdat het huidige park volledig is geshowt! MAAAAAR ik kan jullie melden dat we bezig zijn op U2! (uitbereidings gebied 2) Zie pagina 4 voor meer info! Er wordt momenteel gebouwd aan apenverblijven en een vlakte voor Bizons!! Na deze projecten zal er een gloednieuw verblijf voor onze sneeuwpanter komen. Deze week zullen er bouwfoto's geplaatst worden dus houd dit topic in de gaten!
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 28 Apr 2013, 15:25
Bericht @ NielsGuchelaar , @ Real_thomas , Heel erg bedankt jongens!! Helaas geen showupdate's dit weekend... Dit omdat het huidige park volledig is geshowt! MAAAAAR ik kan jullie melden dat we bezig zijn op U2! (uitbereidings gebied 2) Zie pagina 4 voor meer info! Er wordt momenteel gebouwd aan apenverblijven en een vlakte voor Bizons!! Na deze projecten zal er een gloednieuw verblijf voor onze sneeuwpanter komen. Deze week zullen er bouwfoto's geplaatst worden dus houd dit topic in de gaten!Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 28 Apr 2013 om 15:23