Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Midu Zoo
boerroel545
Datum: Donderdag, 04 Apr 2013, 22:09 | Bericht # 51   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, ik bedoel dat je altijd niet aan de andere kant van de weg die om je map zit kan bouwen maar bij jouw lukt dat wel en ik vroeg me af hoe? ^_^

Bericht@ timo13, ik bedoel dat je altijd niet aan de andere kant van de weg die om je map zit kan bouwen maar bij jouw lukt dat wel en ik vroeg me af hoe? ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 04 Apr 2013 om 22:09
timo13
Datum: Donderdag, 04 Apr 2013, 22:11 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ boerroel545, Die weg heb ik zelf door middel van paden gemaakt :) Het zit allemaal binnen de zoo muren. De weg die jij bedoeld ligt daarbuiten.

Bericht@ boerroel545, Die weg heb ik zelf door middel van paden gemaakt :) Het zit allemaal binnen de zoo muren. De weg die jij bedoeld ligt daarbuiten.

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 04 Apr 2013 om 22:11
boerroel545
Datum: Donderdag, 04 Apr 2013, 22:14 | Bericht # 53   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ timo13, ooh haha ik dacht even dat je zo'n hack was of wist hoe het moest om je zoo te vergroten in ieder geval een mooie weg hij is goed gelukt ^_^

Bericht@ timo13, ooh haha ik dacht even dat je zo'n hack was of wist hoe het moest om je zoo te vergroten in ieder geval een mooie weg hij is goed gelukt ^_^

Toegevoegd op 04 Apr 2013 om 22:14
catfreako
Datum: Vrijdag, 05 Apr 2013, 21:05 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ik ga toch ook even mijn mening laten horen, ookal verschilt hij niet veel van de anderen. Een ongelofelijk mooie zoo! Ik vind het heel knap dat je op zo'n kleine oppervlakte zo veel kan bouwen. Meestal heb ik veel meer nodig.
Ook is die weg heel mooi gemaakt, maar misschien zoals Cristoff zei een brug voor bezoekers?

Verder ben ik benieuwd wanneer er meer grotere dieren komen? 

BerichtIk ga toch ook even mijn mening laten horen, ookal verschilt hij niet veel van de anderen. Een ongelofelijk mooie zoo! Ik vind het heel knap dat je op zo'n kleine oppervlakte zo veel kan bouwen. Meestal heb ik veel meer nodig.
Ook is die weg heel mooi gemaakt, maar misschien zoals Cristoff zei een brug voor bezoekers?

Verder ben ik benieuwd wanneer er meer grotere dieren komen? 

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 05 Apr 2013 om 21:05
jeffrey
Datum: Zondag, 07 Apr 2013, 12:51 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens

Curator

Je zoo's blijven super! Echt niet normaal hoe mooi! in 1 woord: super! :D

Always look on the bright side of life!
BerichtJe zoo's blijven super! Echt niet normaal hoe mooi! in 1 woord: super! :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 07 Apr 2013 om 12:51
Mark_23
Datum: Zondag, 07 Apr 2013, 17:56 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Zo prachtig gemaakt! Geweldig hoe jij dat doet met die graafmachines en vorkheftrucks enzo.

Groetjes, Mark ;)
BerichtZo prachtig gemaakt! Geweldig hoe jij dat doet met die graafmachines en vorkheftrucks enzo.

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 07 Apr 2013 om 17:56
timo13
Datum: Zondag, 07 Apr 2013, 18:19 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ catfreako, Bedankt voor je reactie en tips! Bij de eerst volgende uitbereiding van het park zullen we een (niet al te bijzonder) groot dier laten ziet!
@ jeffrey, Bedankt zeg!!

Available to users only

Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 07 Apr 2013, 18:21
Bericht@ catfreako, Bedankt voor je reactie en tips! Bij de eerst volgende uitbereiding van het park zullen we een (niet al te bijzonder) groot dier laten ziet!
@ jeffrey, Bedankt zeg!!

Available to users only

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 07 Apr 2013 om 18:19
boerroel545
Datum: Zondag, 07 Apr 2013, 18:24 | Bericht # 58   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ timo13, mooi realistische verblijven ik heb niks anders te zeggen hier over gewoon super! ga zo door

Bericht@ timo13, mooi realistische verblijven ik heb niks anders te zeggen hier over gewoon super! ga zo door

Toegevoegd op 07 Apr 2013 om 18:24
Cheeta7
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 13:37 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Heel mooi. De kleur van de hekken die je gebruikt geeft een gezellige sfeer. En je verblijven maken het af. Wel heb ik het gevoel dat bij de stokstaartjes, dat ze zomaar kunnen overspringen naar het andere verblijf via het begin van hun stamboom. Maar het is ook het enigste ;)

Groetjes
Bart

BerichtHeel mooi. De kleur van de hekken die je gebruikt geeft een gezellige sfeer. En je verblijven maken het af. Wel heb ik het gevoel dat bij de stokstaartjes, dat ze zomaar kunnen overspringen naar het andere verblijf via het begin van hun stamboom. Maar het is ook het enigste ;)

Groetjes
Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 13:37
catfreako
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 16:25 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Weer een hele mooie update! Dit zijn het soort verblijven die je in dierentuinen als Burgers' en Blijdorp echt zou kunnen tegenkomen (sterker nog, ik weet dat ze er zijn ;p).
Je hebt jezelf zeker weten weer overtroffen en ga er eigenlijk wel vanuit dat je zo blijft doorgaan, dus dat hoef ik ook niet te zeggen. Nou ja, dan doe ik het toch wel maar;

Ga zo door! 

BerichtWeer een hele mooie update! Dit zijn het soort verblijven die je in dierentuinen als Burgers' en Blijdorp echt zou kunnen tegenkomen (sterker nog, ik weet dat ze er zijn ;p).
Je hebt jezelf zeker weten weer overtroffen en ga er eigenlijk wel vanuit dat je zo blijft doorgaan, dus dat hoef ik ook niet te zeggen. Nou ja, dan doe ik het toch wel maar;

Ga zo door! 

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 16:25
Search:

Hosted by uCoz