ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zeer mooi. Altijd leuk als er bij je foto's werkverkeer is. Ook je plattegrond met de landbouwstukjes vind ik een realistische uitbreiding. En die affiche of flyer is echt heel leuk gemaakt!
@ timo13, Woow jij plaatst ineens veel update! Ik wil er ook nog even op twee reageren.
Die van de vogels: Mooi gemaakt, maar is het niet leuker voor de dieren/natuurlijker als de kroonkraanvogel lekker los loopt? Neemt niet weg trouwens dat ik het wel mooi gemaakt vind!
Over je laatste: Leuk dat je een heel verhaal bedenkt en het ook gewoon uitvoert in Zoo Tycoon. Ik ben benieuwd naar de verschillende uitbreidingen. Jouw flyer zal zeker mensen trekken naar Midu Zoo.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Timo het is voor mij een genot om je Zoo zo te zien groeien. Ook je hele verhaal er omheen vind ik cool. Die flyer van je is gewoonweg een TOPPERTJE! Ik wacht alvast op je volgende update!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooi en realistisch, Erg mooi gedaan met al die verschillende planten en dieren. Alleen staat er op 2de plaatje een heftruck door planten en een hek heen.....
Zeer mooie volières! ik herken zie-zoo in elk onderdeel! de kroonkranen, de volières, de vergrotingen etc. ik krijg hier echt inspiratie van! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, Bedankt, Jaja we liggen aan een rustige straat xD maar mocht de Parking uitbreiding er komen zal er gezorgd worden voor een veilige oversteek