Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Midu Zoo
timo13
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 19:54 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ Mark_23, er zit wel gras in maar niet teveel omdat de beren echte slopers zijn dus we kunnen zoveel planten als we willen... De platforms staan misschien niet mooi maar het
is wel goede verreiking in een klein verblijf als dit...

Bericht@ Mark_23, er zit wel gras in maar niet teveel omdat de beren echte slopers zijn dus we kunnen zoveel planten als we willen... De platforms staan misschien niet mooi maar het
is wel goede verreiking in een klein verblijf als dit...

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 19:54
teunzoo
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 19:54 | Bericht # 22   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

lijkt echt heel er op ziezoo
Berichtlijkt echt heel er op ziezoo

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 19:54
jeffrey
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 20:33 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Curator

ziet er super uit Timo! Ik zie dat je veel moeite doet om het zo echt mogelijk te doen lijken :D

Always look on the bright side of life!
Berichtziet er super uit Timo! Ik zie dat je veel moeite doet om het zo echt mogelijk te doen lijken :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 20:33
boerroel545
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 21:14 | Bericht # 24   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, alweer een leuke update net zoals @ teunzoo, zegt lijkt ie op het verblijf van ziezoo, ga zo door. ^_^

Bericht@ timo13, alweer een leuke update net zoals @ teunzoo, zegt lijkt ie op het verblijf van ziezoo, ga zo door. ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 21:14
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 22:12 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Echt groen en wilderig,
zoals ik al opmerkte is het echt net zie-zoo!
ik ben nog steeds jaloers op je geweldige verblijven!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtEcht groen en wilderig,
zoals ik al opmerkte is het echt net zie-zoo!
ik ben nog steeds jaloers op je geweldige verblijven!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 22:12
krieke668
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 23:47 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Ziet er goed uit, doordat iedereen zegt dat het zo op Zie-Zoo lijkt ben ik wel even gaan googlen en het heeft er idd wel wat van weg. De vorm, de hekken en de plas komen duidelijk terug. En dat vind ik zelf eigenlijk vrij jammer, ondanks dat ik vind dat het er heel goed uitziet.
Buiten dat vind de beplanting leuk, ookal is er niet veel beplanting in het verblijf zelf xD, wat wel mooi is, maar die boomstammen zijn wel leuk bedacht... ook tof dat je via de platte al een deel van volgende update(s) laat zien. Denk we dat de beren hun klauwen "bijveilen" aan het gebouw.

Quote (timo13)
PS sommige woorden zijn alleen zichtbaar voor ztsf gebruikers

haha, ik heb eigenlijk nooit iets zichtbaar van updates voor niet-leden...
BerichtZiet er goed uit, doordat iedereen zegt dat het zo op Zie-Zoo lijkt ben ik wel even gaan googlen en het heeft er idd wel wat van weg. De vorm, de hekken en de plas komen duidelijk terug. En dat vind ik zelf eigenlijk vrij jammer, ondanks dat ik vind dat het er heel goed uitziet.
Buiten dat vind de beplanting leuk, ookal is er niet veel beplanting in het verblijf zelf xD, wat wel mooi is, maar die boomstammen zijn wel leuk bedacht... ook tof dat je via de platte al een deel van volgende update(s) laat zien. Denk we dat de beren hun klauwen "bijveilen" aan het gebouw.

Quote (timo13)
PS sommige woorden zijn alleen zichtbaar voor ztsf gebruikers

haha, ik heb eigenlijk nooit iets zichtbaar van updates voor niet-leden...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 23:47
timo13
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 16:44 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ teunzoo@ jeffrey@ boerroel545@ carnotaurus, Bedankt!! Zo erg lijkt t nou toch ook weer niet :p alleen de vorm en het water maarja t is gewoon n vierkant verblijf haha

@ krieke668, Je zegt de vorm... Maar net of hun de vierkante vorm hebben uitgevonden haha. Het was ook de bedoeling om het verblijf van binnen niet teveel te beplanten omdat
ik dat niet bij deze dieren vond staan. Alle gebouwen zijn gerenoveerd en alles heeft dus vortaan een houten buitenkant, ze blijven er tot nu toe nog vanaf hoor haha.

Available to users only

Update's zullen niet zichtbaar zijn als je niet bent ingelogd ;)

Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 24 Maa 2013, 16:48
Bericht@ teunzoo@ jeffrey@ boerroel545@ carnotaurus, Bedankt!! Zo erg lijkt t nou toch ook weer niet :p alleen de vorm en het water maarja t is gewoon n vierkant verblijf haha

@ krieke668, Je zegt de vorm... Maar net of hun de vierkante vorm hebben uitgevonden haha. Het was ook de bedoeling om het verblijf van binnen niet teveel te beplanten omdat
ik dat niet bij deze dieren vond staan. Alle gebouwen zijn gerenoveerd en alles heeft dus vortaan een houten buitenkant, ze blijven er tot nu toe nog vanaf hoor haha.

Available to users only

Update's zullen niet zichtbaar zijn als je niet bent ingelogd ;)

Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 16:44
Mark_23
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 16:50 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Leuk gemaakt. Het damhert hok is mooi. Niets op aan te merken. Het otterverblijf is leuk. Jammer dat ze niet echt op die boomstam kunnen klimmen (toch?)
EN kunnen ze ook echt wel zwemmen? het water ziet er overal ondiep uit.

Groetjes, Mark ;)
BerichtLeuk gemaakt. Het damhert hok is mooi. Niets op aan te merken. Het otterverblijf is leuk. Jammer dat ze niet echt op die boomstam kunnen klimmen (toch?)
EN kunnen ze ook echt wel zwemmen? het water ziet er overal ondiep uit.

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 16:50
timo13
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 16:52 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Mark_23, Nee helaas kunnen ze dit niet echt doen in het spel, maar dat moet je jezelf gewoon even voorstellen :P En ze kunnen zeker zwemmen het water is toch nog redelijk diep
want de dieren zwemmen erin anders zouden ze lopen

Bericht@ Mark_23, Nee helaas kunnen ze dit niet echt doen in het spel, maar dat moet je jezelf gewoon even voorstellen :P En ze kunnen zeker zwemmen het water is toch nog redelijk diep
want de dieren zwemmen erin anders zouden ze lopen

Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 16:52
boerroel545
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 18:29 | Bericht # 30   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, alweer een leuke update mijn oude damherten hebben het goed naar hun zin bij jou. de buitenverblijven zijn mooi maar ik vind de
buitenkant van de binnen verblijven een beetje saai als je snapt wat ik bedoel dus misschien kun je daar nog aan werken  ^_^

Bericht@ timo13, alweer een leuke update mijn oude damherten hebben het goed naar hun zin bij jou. de buitenverblijven zijn mooi maar ik vind de
buitenkant van de binnen verblijven een beetje saai als je snapt wat ik bedoel dus misschien kun je daar nog aan werken  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 18:29
Search:

Hosted by uCoz