Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 19:54 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Mark_23, er zit wel gras in maar niet teveel omdat de beren echte slopers zijn dus we kunnen zoveel planten als we willen... De platforms staan misschien niet mooi maar het is wel goede verreiking in een klein verblijf als dit...
Echt groen en wilderig, zoals ik al opmerkte is het echt net zie-zoo! ik ben nog steeds jaloers op je geweldige verblijven! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 23:47 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ziet er goed uit, doordat iedereen zegt dat het zo op Zie-Zoo lijkt ben ik wel even gaan googlen en het heeft er idd wel wat van weg. De vorm, de hekken en de plas komen duidelijk terug. En dat vind ik zelf eigenlijk vrij jammer, ondanks dat ik vind dat het er heel goed uitziet. Buiten dat vind de beplanting leuk, ookal is er niet veel beplanting in het verblijf zelf xD, wat wel mooi is, maar die boomstammen zijn wel leuk bedacht... ook tof dat je via de platte al een deel van volgende update(s) laat zien. Denk we dat de beren hun klauwen "bijveilen" aan het gebouw.
Quote (timo13)
PS sommige woorden zijn alleen zichtbaar voor ztsf gebruikers
haha, ik heb eigenlijk nooit iets zichtbaar van updates voor niet-leden...
4
Onderdirecteur
@ teunzoo, @ jeffrey, @ boerroel545, @ carnotaurus, Bedankt!! Zo erg lijkt t nou toch ook weer niet alleen de vorm en het water maarja t is gewoon n vierkant verblijf haha
@ krieke668, Je zegt de vorm... Maar net of hun de vierkante vorm hebben uitgevonden haha. Het was ook de bedoeling om het verblijf van binnen niet teveel te beplanten omdat ik dat niet bij deze dieren vond staan. Alle gebouwen zijn gerenoveerd en alles heeft dus vortaan een houten buitenkant, ze blijven er tot nu toe nog vanaf hoor haha.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Leuk gemaakt. Het damhert hok is mooi. Niets op aan te merken. Het otterverblijf is leuk. Jammer dat ze niet echt op die boomstam kunnen klimmen (toch?) EN kunnen ze ook echt wel zwemmen? het water ziet er overal ondiep uit.
4
Onderdirecteur
@ Mark_23, Nee helaas kunnen ze dit niet echt doen in het spel, maar dat moet je jezelf gewoon even voorstellen :P En ze kunnen zeker zwemmen het water is toch nog redelijk diep want de dieren zwemmen erin anders zouden ze lopen
@ timo13, alweer een leuke update mijn oude damherten hebben het goed naar hun zin bij jou. de buitenverblijven zijn mooi maar ik vind de buitenkant van de binnen verblijven een beetje saai als je snapt wat ik bedoel dus misschien kun je daar nog aan werken