Datum: Zaterdag, 07 Jun 2014, 11:55 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt iedereen!
@ KoenZoo, Mja, het is inderdaad wel iets dat je niet vaak ziet. Maar ik vind het wel leuk met die brug enzo, geeft wel een beetje dat Australië-Outbackgevoel.
--
Hier even een kleine update!
Naast de Australische vlaktes vinden we 2 kleinere verblijven.
In de eerste woont een groep vogelbekdieren.
Daarnaast leven de geduchte Tasmaanse Duivels.
En nog een plan.
Zoals je kan zien, wordt er nog druk gewerkt. Naast de Duivels komt een gigantisch project, een volledig overdekt themagebied.
Ik ga nog niks verklappen, maar binnenkort zullen er enkele teasers volgen, aangezien ik er nog wel even aan ga werken. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
de vogeldieren lijken het heel erg naar hun zin te hebben. alleen ben ik een beetje bang dat bezoekers alsnog gebeten kunnen worden door de tasmaanse duivels. toch wel erg creatief bedacht!! ever tried. ever failed. no matter. try again. fail agian. fail better.
Datum: Maandag, 09 Jun 2014, 22:32 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt!
@ Knertje, Als je goed kijkt, kan je zien dat er achter het traliehek nog een glazen hek staat. Bezoekers staan sowieso al een meter van de duivels af.
--
Hier even een kleine update in afwachting van het grote project!
Over de Vogelbekdieren vinden we de vertegenwoordigers van Nieuw-Zeeland, de Kiwi en de Kakapo.
Daarnaast wonen onze Moeraswallabies.
Dit was alweer de mini-update.
Hier komt alvast een teaser van het grote project! Ik ga proberen om er elke dag een nieuwe te posten. Nog 7 dagen...
wow ziet er leuk uit het ziet er trouwens klassiek uit, of ligt dat aan mij... kijk uit naar nummer 1, want dan komt daarna de update ;-) groetjes van mij