Datum: Maandag, 16 Jun 2014, 21:28 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Added (16 Jun 2014, 13:19) ---------------------------------------------
Jullie hebben lang genoeg gewacht, vanavond update!
Added (16 Jun 2014, 21:28) --------------------------------------------- Hier is de langverwachte update van het nieuwe themagebied in Hewan Gardens, het Oceanium.
In dit gigantische gebouw wonen verschillende vissoorten van over de hele wereld, gaande van de koude Noordzee tot de warme Amazonerivier.
In deze update stel ik het eerste gebied voor, en dat is Europa: Europese rivieren, Noordzee en de Middellandse Zee.
Het gebouw is erg klassiek en stijlvol.
In het ingangsgedeelte kan je lekker rusten tussen de planten.
We gaan meteen de gang in en komen terecht in de Europese rivieren en meren. In dit eerste verblijf woont een visje uit de Benelux, de Driedoornige stekelbaars.
Schuin over dit aquarium leven enkele reuzen uit onze wateren: de Snoek en de Europese Meerval. In de rechterhoek zit een van de snoeken.
Aan de overkant vinden we een diertje uit de bergmeren: de Olm.
We komen aan de Noordzee.
Als eerste heb je een verblijf met oorkwallen.
Aan de overkant een algemeen Noordzeeverblijf met Hondshaaien, Stekelroggen en Platvissen zoals de tong en de bot.
We komen in warmere wateren; de Middellandse Zee. Als eerste hebben we een groot aquarium met Zonnevissen en Reuzenbaarzen.
Datum: Woensdag, 18 Jun 2014, 21:27 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ja, ik weet het, maar vaak is dat vanuit de normale modus niet te zien, en als ik dan in de bezoekersmodus zit en het spel hapert als een gek heb ik geen zin om terug naar de overzichtsmodus te gaan, de planten te verwijderen, enz... omdat dat uuuuuren duurt.
--
Van de Indische Oceaan gaan we over naar de warme wateren van het Great Barrière Rif. Hier vinden we o.a. de Nautilus.
Ook andere rifvissen vind je hier.
Zo hebben we rafelvissen... (Als je hééééél goed kijkt zie je er achteraan links een en rechts ook een)
Ook hebben we een aquarium voor anemoonvissen.
Er is ook een verblijf met zoetwatervissen: hier zit een Australische Longvis, Barramundi's en Boesemani Regenboogvissen.
We komen aan in het minst vertegenwoordigde continent in het Oceanium, Afrika. (Over dit deel ben ik niet erg tevreden, maar het is maar klein)
In een eerste verblijf vinden we een grote Nijlbaars en verschillende slangenkopvissen.
Recht daar tegenover wonen een heleboel cichliden.
We komen terug in koudere wateren van de Atlantische Oceaan.
In een eerste verblijf vinden we de klompvissen.
En in een ander verblijf wonen de Barracuda's en Geelvintonijnen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik volg dit park al een tijdje en ik vind dat je het heel erg mooi maakt ! Vooral aquaria op zoo tycoon zijn super mooi en vooral als je het goed doet zoals jij. Mijn laptop is momenteel bij de maker, maar zodra ik hem terug heb ga ik weer zoo tycoon 2 spelen !