Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark Larissa
Terdo
Datum: Woensdag, 15 Jul 2009, 10:47 | Bericht # 81   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Het ziet er zeer mooi uit laraatje! Maar misschien kon je beter wat pilaren laten staan bij je etenspleintje om het realistisch te houden. Anders zweeft het zo :p
Je speelpleintje ziet er wel perfect uit!
Misschien kan je nog wat varieren in de hoogtes van je verblijven want het ziet er nu een beetje plat uit. Maar dat is zo gedaan ;)
veel suc6 gr. Terdo

Always look on the bright side of life!
BerichtHet ziet er zeer mooi uit laraatje! Maar misschien kon je beter wat pilaren laten staan bij je etenspleintje om het realistisch te houden. Anders zweeft het zo :p
Je speelpleintje ziet er wel perfect uit!
Misschien kan je nog wat varieren in de hoogtes van je verblijven want het ziet er nu een beetje plat uit. Maar dat is zo gedaan ;)
veel suc6 gr. Terdo

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 15 Jul 2009 om 10:47
Jaguar
Datum: Donderdag, 16 Jul 2009, 07:20 | Bericht # 82   
Jaguar 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Great pictures Laraatje2008, your zoo looks great. I love the idea of having a plaza-type area in your zoo. It also is a creative idea too. (English)

De grote beelden Laraatje2008, uw dierentuin kijkt groot. Ik houd van het idee van het hebben van een plein-type gebied in uw dierentuin. Het ook is ook een creatief idee. (Dutch)

BerichtGreat pictures Laraatje2008, your zoo looks great. I love the idea of having a plaza-type area in your zoo. It also is a creative idea too. (English)

De grote beelden Laraatje2008, uw dierentuin kijkt groot. Ik houd van het idee van het hebben van een plein-type gebied in uw dierentuin. Het ook is ook een creatief idee. (Dutch)

Bericht getypt door - Jaguar
Toegevoegd op 16 Jul 2009 om 07:20
Joppie777
Datum: Donderdag, 16 Jul 2009, 13:29 | Bericht # 83   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hey,
echt mooi gemaakt, vooral het pleintje.

Alleen dit:

1. Zorg dat je heuveltjes hebt, het is nu allemaal zo plat.
2. Een vogelbekdier is een waterdier, maar ik zie geen water?
3. Laat één of twee palen staan bij het pleintje.

BerichtHey,
echt mooi gemaakt, vooral het pleintje.

Alleen dit:

1. Zorg dat je heuveltjes hebt, het is nu allemaal zo plat.
2. Een vogelbekdier is een waterdier, maar ik zie geen water?
3. Laat één of twee palen staan bij het pleintje.

Bericht getypt door - Joppie777
Toegevoegd op 16 Jul 2009 om 13:29
pablo
Datum: Vrijdag, 17 Jul 2009, 16:12 | Bericht # 84   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Best wel mooi gedaan, maar misschien iets kleinere verblijven dan kan je meer dierenverblijven bouwen.
BerichtBest wel mooi gedaan, maar misschien iets kleinere verblijven dan kan je meer dierenverblijven bouwen.

Bericht getypt door - pablo
Toegevoegd op 17 Jul 2009 om 16:12
gdeblese
Datum: Vrijdag, 17 Jul 2009, 22:19 | Bericht # 85   
gdeblese 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Inderdaad enkele palen van het verhoogd pad als dak boven het eetplein laten staan. nu lijkt het dak te "zweven". Voor de rest zeer mooie natuurlijk ogende verblijven zo zonder voederbakken maar wel een voederboom. Echt toppie.
BerichtInderdaad enkele palen van het verhoogd pad als dak boven het eetplein laten staan. nu lijkt het dak te "zweven". Voor de rest zeer mooie natuurlijk ogende verblijven zo zonder voederbakken maar wel een voederboom. Echt toppie.

Bericht getypt door - gdeblese
Toegevoegd op 17 Jul 2009 om 22:19
pablo
Datum: Dinsdag, 21 Jul 2009, 13:43 | Bericht # 86   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

leuk gemaakt hoor.
die zeeleeuwen zijn ook leuk gemaakt.

groetjes pablo

Berichtleuk gemaakt hoor.
die zeeleeuwen zijn ook leuk gemaakt.

groetjes pablo

Bericht getypt door - pablo
Toegevoegd op 21 Jul 2009 om 13:43
Pandaking
Datum: Woensdag, 22 Jul 2009, 20:52 | Bericht # 87   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Wauw, het ziet er inderdaad er verwaarloosd uit!
Mooi gemaakt! ;)
Ik ben benieuw naar de vilgende update, en wat de bewoners van Aussie-dorp ervan gemaakt hebben :P
BerichtWauw, het ziet er inderdaad er verwaarloosd uit!
Mooi gemaakt! ;)
Ik ben benieuw naar de vilgende update, en wat de bewoners van Aussie-dorp ervan gemaakt hebben :P

Bericht getypt door - Pandaking
Toegevoegd op 22 Jul 2009 om 20:52
frenkes
Datum: Donderdag, 23 Jul 2009, 09:20 | Bericht # 88   
frenkes 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

het ziet er zeker goed verwaarloosd uit. Hopen dat er in het echt niet een park er zo uit ziet.

Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet, als het is opgeknapt :D

Berichthet ziet er zeker goed verwaarloosd uit. Hopen dat er in het echt niet een park er zo uit ziet.

Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet, als het is opgeknapt :D

Bericht getypt door - frenkes
Toegevoegd op 23 Jul 2009 om 09:20
Laraatje2008
Datum: Zondag, 26 Jul 2009, 15:19 | Bericht # 89   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ben inmiddels weer terug in Nederland en helaas al meteen een slecht bericht. Ze hadden hun eerste verblijf gemaakt met vogelbekdieren en toen wilde de Gemeente Sydney toch het land kopen om daar een mooi winkelcentrum te bouwen met alle benodigdheden voor de bewoners van Aussie dorp. De jonge bewoners vonden het goed en zo gingen de ouderen daarmee ook mee akkoord, met als voorwaarde dat Aussie dorp wel een ander stuk grond krijgt om Aussie opnieuw op te bouwen. Daar was de gemeente Sydney wel voor te spreken en vandaar dat ik deze screen als enigste kreeg opgestuurd:

Dus, we moeten even wachten op de gemeente Sydney en dan gaan de mensen van Aussie dorp bouwen. Imiddels hadden de ouderen aan de jonge mensen gevraagd wat ze wilde zien in de nieuwe dierentuin en toen bleek of uitgestorven diersoorten of bedreigde diersoorten. Dus, we moeten een keuze maken en Dierenpark Larissa heeft een bedreigde diersoort. Dus, misschien gaan we die wel verschepen naar Australie.
Maar dit was het nieuws en hopelijk komt de gemeente Sydney snel over de brug.
Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ben inmiddels weer terug in Nederland en helaas al meteen een slecht bericht. Ze hadden hun eerste verblijf gemaakt met vogelbekdieren en toen wilde de Gemeente Sydney toch het land kopen om daar een mooi winkelcentrum te bouwen met alle benodigdheden voor de bewoners van Aussie dorp. De jonge bewoners vonden het goed en zo gingen de ouderen daarmee ook mee akkoord, met als voorwaarde dat Aussie dorp wel een ander stuk grond krijgt om Aussie opnieuw op te bouwen. Daar was de gemeente Sydney wel voor te spreken en vandaar dat ik deze screen als enigste kreeg opgestuurd:

Dus, we moeten even wachten op de gemeente Sydney en dan gaan de mensen van Aussie dorp bouwen. Imiddels hadden de ouderen aan de jonge mensen gevraagd wat ze wilde zien in de nieuwe dierentuin en toen bleek of uitgestorven diersoorten of bedreigde diersoorten. Dus, we moeten een keuze maken en Dierenpark Larissa heeft een bedreigde diersoort. Dus, misschien gaan we die wel verschepen naar Australie.
Maar dit was het nieuws en hopelijk komt de gemeente Sydney snel over de brug.
Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 26 Jul 2009 om 15:19
Laraatje2008
Datum: Maandag, 03 Aug 2009, 07:08 | Bericht # 90   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Iedereen,
IK ben inmiddels weer terug in Nederland en we hebben gehoord dat de bewoners van Aussie dorp een stuk grond hebben gekregen waar de boerderij van die rijke jongeman op stond. Dus, toch nog iets moois gekregen. De bewoners zijn tegelijk aan de slag gegaan en hebben eerst de dierentuin bekeken. Dit is wat ze te zien kregen:

Daarna zijn ze aan het bouwen gegaan en ze willen alleen maar bedreigde diersoorten en de dieren krijgen namen van de bewoners van Aussie dorp. Morgen meer screens. Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Iedereen,
IK ben inmiddels weer terug in Nederland en we hebben gehoord dat de bewoners van Aussie dorp een stuk grond hebben gekregen waar de boerderij van die rijke jongeman op stond. Dus, toch nog iets moois gekregen. De bewoners zijn tegelijk aan de slag gegaan en hebben eerst de dierentuin bekeken. Dit is wat ze te zien kregen:

Daarna zijn ze aan het bouwen gegaan en ze willen alleen maar bedreigde diersoorten en de dieren krijgen namen van de bewoners van Aussie dorp. Morgen meer screens. Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 03 Aug 2009 om 07:08
Search:

Hosted by uCoz