Het ziet er zeer mooi uit laraatje! Maar misschien kon je beter wat pilaren laten staan bij je etenspleintje om het realistisch te houden. Anders zweeft het zo Je speelpleintje ziet er wel perfect uit! Misschien kan je nog wat varieren in de hoogtes van je verblijven want het ziet er nu een beetje plat uit. Maar dat is zo gedaan veel suc6 gr. Terdo Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Great pictures Laraatje2008, your zoo looks great. I love the idea of having a plaza-type area in your zoo. It also is a creative idea too. (English)
De grote beelden Laraatje2008, uw dierentuin kijkt groot. Ik houd van het idee van het hebben van een plein-type gebied in uw dierentuin. Het ook is ook een creatief idee. (Dutch)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hey, echt mooi gemaakt, vooral het pleintje.
Alleen dit:
1. Zorg dat je heuveltjes hebt, het is nu allemaal zo plat. 2. Een vogelbekdier is een waterdier, maar ik zie geen water? 3. Laat één of twee palen staan bij het pleintje.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Inderdaad enkele palen van het verhoogd pad als dak boven het eetplein laten staan. nu lijkt het dak te "zweven". Voor de rest zeer mooie natuurlijk ogende verblijven zo zonder voederbakken maar wel een voederboom. Echt toppie.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wauw, het ziet er inderdaad er verwaarloosd uit! Mooi gemaakt! Ik ben benieuw naar de vilgende update, en wat de bewoners van Aussie-dorp ervan gemaakt hebben :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Ben inmiddels weer terug in Nederland en helaas al meteen een slecht bericht. Ze hadden hun eerste verblijf gemaakt met vogelbekdieren en toen wilde de Gemeente Sydney toch het land kopen om daar een mooi winkelcentrum te bouwen met alle benodigdheden voor de bewoners van Aussie dorp. De jonge bewoners vonden het goed en zo gingen de ouderen daarmee ook mee akkoord, met als voorwaarde dat Aussie dorp wel een ander stuk grond krijgt om Aussie opnieuw op te bouwen. Daar was de gemeente Sydney wel voor te spreken en vandaar dat ik deze screen als enigste kreeg opgestuurd: Dus, we moeten even wachten op de gemeente Sydney en dan gaan de mensen van Aussie dorp bouwen. Imiddels hadden de ouderen aan de jonge mensen gevraagd wat ze wilde zien in de nieuwe dierentuin en toen bleek of uitgestorven diersoorten of bedreigde diersoorten. Dus, we moeten een keuze maken en Dierenpark Larissa heeft een bedreigde diersoort. Dus, misschien gaan we die wel verschepen naar Australie. Maar dit was het nieuws en hopelijk komt de gemeente Sydney snel over de brug. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iedereen, IK ben inmiddels weer terug in Nederland en we hebben gehoord dat de bewoners van Aussie dorp een stuk grond hebben gekregen waar de boerderij van die rijke jongeman op stond. Dus, toch nog iets moois gekregen. De bewoners zijn tegelijk aan de slag gegaan en hebben eerst de dierentuin bekeken. Dit is wat ze te zien kregen: Daarna zijn ze aan het bouwen gegaan en ze willen alleen maar bedreigde diersoorten en de dieren krijgen namen van de bewoners van Aussie dorp. Morgen meer screens. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!