Leuk gedaan die kleine en reuzenpanda's bij elkaar! Zou ik nooit opgekomen zijn Maar gaat dat wel goed dan zo'n grote overheerser tegen van die kleine soort? Leuk dat je ook je geboortes en sterftegevallen erbij zet erg origineel en ga zo door Always look on the bright side of life!
Zeg waarom je iets mooi vind!! Vind je bijvoorbeeld de aankleding leuk, de dierenkeuze, of de manier van het commentaar. Zeg dus aub waarom je iets leuk of goed vind. Dit is een LAATSTE waarschuwing!!
Datum: Donderdag, 13 Aug 2009, 19:58 | Bericht # 96
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ja wat zal ik zeggen. Mijn dierenparken zijn alle twee weg. Ik had weer een pc crash en vandaar dat deze parken allebei weg zijn. Ik ga ervan uit dat dierenpark Aussie de goede kant opgaan en dat die zonder natuurpark Larissa verder kunnen. Maar natuurpark Larissa ga ik verder helemaal opbouwen. Dus, het komt goed. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
leuke zoo laraatje alleen je gebruikt echt helemaal geen bomen en ook bijna geen planten verder is het wel een leuke zoo , ik ben benieuwd naar de binenverblijven.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ook deze dierentuin is helemaal gecrasht en nu heb ik weer een lap grond gekocht en daar koop ik dieren voor die van hun oude dag gaan genieten. Het zijn dus al oudere dieren en die mogen hier hun oude dag slijten. Er komt een gedeelte Savanne, een Marinegedeelte en een gedeelte Uitgestorven diersoorten. Maar als de dieren aankomen dan moeten ze eerst in een bepaald pand waar ze wennen aan de omgeving. Dit moet want je weet nooit wat de dieren hebben en misschien dat ze wel andere dieren kunnen besmetten. Maar eerst gingen we bouwen met ons hoofdplein, (en als je mij inmiddels al kent, dan weet je wat voor plein dat wordt). De ingang!! Het hoofdplein!! Het pandje waar de dieren als eerste verblijven met de allereerste dieren er al in, namelijk de dromedarissen: Het eet en drinkgelegenheid: En de dromedarissen in hun mooie en grote en vrolijke hok: Veel plezier met deze update. Ik plaats nu even niks meer, want ik ga 7 september op vakantie tot 15 september. Dus, dan is het even stil hier. Groetjes van Laraatje en veel plezier. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
leuke zoo laraatje dat binnenverblijf is heel mooi gemaakt alleen geef ik je als tip nog steeds meer planten gebruiken. en het zou ook leuk zijn als je een wat grotere update deed.