Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark Larissa
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 10 Okt 2009, 21:50 | Bericht # 111   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Neofist)
mooie dierentuin vooral door alle downloads die je hebt gebruikt
maar ik had ff een paar vragen
waar kan je die bakstenen basin muren downloaden?
en waar kan je die stenen muren downloaden?
en waar kan je die muren downloaden die je bij je giraffen hebt gebruikt in de dierentuin zoologica?

leuke reactie
maar ik had ff een paar vragen:
waarom gebruik je amper leestekens??
waarom stel je deze vragen niet via PB??
waarom onderbouw je je mening niet??

En dan nog 1 laatste vraag:
Heb je ooit de forum regels doorgelezen??
Want dat moet je zeker gaan doen, als je met 1 post zoveel kan overtreden <_<

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht
Quote (Neofist)
mooie dierentuin vooral door alle downloads die je hebt gebruikt
maar ik had ff een paar vragen
waar kan je die bakstenen basin muren downloaden?
en waar kan je die stenen muren downloaden?
en waar kan je die muren downloaden die je bij je giraffen hebt gebruikt in de dierentuin zoologica?

leuke reactie
maar ik had ff een paar vragen:
waarom gebruik je amper leestekens??
waarom stel je deze vragen niet via PB??
waarom onderbouw je je mening niet??

En dan nog 1 laatste vraag:
Heb je ooit de forum regels doorgelezen??
Want dat moet je zeker gaan doen, als je met 1 post zoveel kan overtreden <_<

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 10 Okt 2009 om 21:50
frenkes
Datum: Maandag, 12 Okt 2009, 11:32 | Bericht # 112   
frenkes 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Deze dierentuin ziet er echt mooi uit! leuk om te zien dat er ook veel voor de gasten te doen is, zoals die kabelbaan (die nu dan alweer vervangen is, maar daar ben ik ook erg benieuwd naar)

Het hok van de olifanten vind ik nog wel een beetje saai, maar dat ligt misschien aan de plaatjes, want het hok is nog wel moeilijk te zien daar. Ik mis nog wat meer begroeiing.

BerichtDeze dierentuin ziet er echt mooi uit! leuk om te zien dat er ook veel voor de gasten te doen is, zoals die kabelbaan (die nu dan alweer vervangen is, maar daar ben ik ook erg benieuwd naar)

Het hok van de olifanten vind ik nog wel een beetje saai, maar dat ligt misschien aan de plaatjes, want het hok is nog wel moeilijk te zien daar. Ik mis nog wat meer begroeiing.

Bericht getypt door - frenkes
Toegevoegd op 12 Okt 2009 om 11:32
Tom
Datum: Donderdag, 29 Okt 2009, 18:17 | Bericht # 113   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Leuke zoo, alleen mis ik veel te weinig beplanting langs de paden.

Hoi, ik ben tom, een zoo tycoon gek X'D
BerichtLeuke zoo, alleen mis ik veel te weinig beplanting langs de paden.

Bericht getypt door - Tom
Toegevoegd op 29 Okt 2009 om 18:17
Lucoshi
Datum: Donderdag, 29 Okt 2009, 19:28 | Bericht # 114   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

ik vind ook dat er te weinig Planten en Bomen staan, met Bomen wordt je dierentuin mooier en echter ;)
Berichtik vind ook dat er te weinig Planten en Bomen staan, met Bomen wordt je dierentuin mooier en echter ;)

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 29 Okt 2009 om 19:28
Joshua
Datum: Zaterdag, 31 Okt 2009, 11:14 | Bericht # 115   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

ik vind het leuke screens maar wat de vorig voor mij ook al zij er weinig beplanting ikz ou wat meer bommen zien voor de rest helemaal topie
B)

Berichtik vind het leuke screens maar wat de vorig voor mij ook al zij er weinig beplanting ikz ou wat meer bommen zien voor de rest helemaal topie
B)

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 31 Okt 2009 om 11:14
Terdo
Datum: Maandag, 02 Nov 2009, 13:09 | Bericht # 116   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Ziet er leuk uit Laraatje!!
Als ik op de eerste 3 plaatjes kijk zie ik dat je ruime paden hebt met daarop ook nog allerlei "activiteiten"
Alleen misschien moet je proberen de binnenverblijven wat meer met het dak te laten aansluiten of hoort dat zo? ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er leuk uit Laraatje!!
Als ik op de eerste 3 plaatjes kijk zie ik dat je ruime paden hebt met daarop ook nog allerlei "activiteiten"
Alleen misschien moet je proberen de binnenverblijven wat meer met het dak te laten aansluiten of hoort dat zo? ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 02 Nov 2009 om 13:09
Dubois
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2009, 11:24 | Bericht # 117   
Dubois 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik vind het heel leuk gedaan , maar ik zou de binnenverblijven ook iets meer aansluiten op het dak en kiezen voor iets meer beplanting.
BerichtIk vind het heel leuk gedaan , maar ik zou de binnenverblijven ook iets meer aansluiten op het dak en kiezen voor iets meer beplanting.

Bericht getypt door - Dubois
Toegevoegd op 03 Nov 2009 om 11:24
sableantelopeboy
Datum: Maandag, 16 Nov 2009, 19:53 | Bericht # 118   
sableantelopeboy 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

like your australian animal exibit.its sims like a horse stable. i do that on my zoos to
Berichtlike your australian animal exibit.its sims like a horse stable. i do that on my zoos to

Bericht getypt door - sableantelopeboy
Toegevoegd op 16 Nov 2009 om 19:53
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 18 Nov 2009, 10:53 | Bericht # 119   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties!! Ik probeer ook steeds meer bomen en heuvels te plaatsen maar soms vind ik dat gewoon heel erg moeilijk. Maar bij het Amerikaanse gedeelte heb ik dat al toegepast en ook bij het Europese gedeelte. Ja, je leest het goed, de dierentuin is bijna volgebouwd en er komt nu alleen nog maar een ocenanium en eventueel een ijsgrot met alleen maar ijsdieren erin. Deze dieren van het Amerikaanse gedeelte hebben van een dierentuin nabij de onze. Deze dierentuin ging helaas failliet en we konden helaas niet alle dieren opvangen en dat vonden wij als directie zeer spijtig. Maar de dieren zijn, de bizons en de mooie jaguars. Deze dieren hebben allemaal een heel mooi verblijf gekregen. Een binnenverblijf wel te verstaan. Maar genoeg gezeur, de screens:

De ingang van het Amerikaanse gedeelte!!

Het eet en drinkpleintje!!

De mooie bizons, enkele zijn al gefokt en doorverkocht naar een andere dierentuin!!

De jaguar!!

De jaguars!!

Verhoogd pad, daar kunnen mensen genieten van hun stad en van het uitzicht!!

En als laatste de bovenplattegrond!!
Zoals je net al gelezen heb, is het Europese gedeelte ook al klaar en dat ziet er goed uit!! Naderhand gaan we Oceaandieren opvangen en ijsdieren!! Vogels zitten we ook aan de te denken, omdat we een broedkas hebben en een voliere!! Dus, eventueel wat inheemse vogels kan geen kwaad. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties!! Ik probeer ook steeds meer bomen en heuvels te plaatsen maar soms vind ik dat gewoon heel erg moeilijk. Maar bij het Amerikaanse gedeelte heb ik dat al toegepast en ook bij het Europese gedeelte. Ja, je leest het goed, de dierentuin is bijna volgebouwd en er komt nu alleen nog maar een ocenanium en eventueel een ijsgrot met alleen maar ijsdieren erin. Deze dieren van het Amerikaanse gedeelte hebben van een dierentuin nabij de onze. Deze dierentuin ging helaas failliet en we konden helaas niet alle dieren opvangen en dat vonden wij als directie zeer spijtig. Maar de dieren zijn, de bizons en de mooie jaguars. Deze dieren hebben allemaal een heel mooi verblijf gekregen. Een binnenverblijf wel te verstaan. Maar genoeg gezeur, de screens:

De ingang van het Amerikaanse gedeelte!!

Het eet en drinkpleintje!!

De mooie bizons, enkele zijn al gefokt en doorverkocht naar een andere dierentuin!!

De jaguar!!

De jaguars!!

Verhoogd pad, daar kunnen mensen genieten van hun stad en van het uitzicht!!

En als laatste de bovenplattegrond!!
Zoals je net al gelezen heb, is het Europese gedeelte ook al klaar en dat ziet er goed uit!! Naderhand gaan we Oceaandieren opvangen en ijsdieren!! Vogels zitten we ook aan de te denken, omdat we een broedkas hebben en een voliere!! Dus, eventueel wat inheemse vogels kan geen kwaad. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 18 Nov 2009 om 10:53
Gordeldiertje22
Datum: Woensdag, 18 Nov 2009, 14:19 | Bericht # 120   
Gordeldiertje22  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Stagiaire

Wauw! Hele mooie zoo! Ik heb geen commentaar! :) :)

Kijk eens in mijn design topic.
BerichtWauw! Hele mooie zoo! Ik heb geen commentaar! :) :)

Bericht getypt door - Gordeldiertje22
Toegevoegd op 18 Nov 2009 om 14:19
Search:

Hosted by uCoz