mooie dierentuin vooral door alle downloads die je hebt gebruikt maar ik had ff een paar vragen waar kan je die bakstenen basin muren downloaden? en waar kan je die stenen muren downloaden? en waar kan je die muren downloaden die je bij je giraffen hebt gebruikt in de dierentuin zoologica?
leuke reactie maar ik had ff een paar vragen: waarom gebruik je amper leestekens?? waarom stel je deze vragen niet via PB?? waarom onderbouw je je mening niet??
En dan nog 1 laatste vraag: Heb je ooit de forum regels doorgelezen?? Want dat moet je zeker gaan doen, als je met 1 post zoveel kan overtreden <_<
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Deze dierentuin ziet er echt mooi uit! leuk om te zien dat er ook veel voor de gasten te doen is, zoals die kabelbaan (die nu dan alweer vervangen is, maar daar ben ik ook erg benieuwd naar)
Het hok van de olifanten vind ik nog wel een beetje saai, maar dat ligt misschien aan de plaatjes, want het hok is nog wel moeilijk te zien daar. Ik mis nog wat meer begroeiing.
Ziet er leuk uit Laraatje!! Als ik op de eerste 3 plaatjes kijk zie ik dat je ruime paden hebt met daarop ook nog allerlei "activiteiten" Alleen misschien moet je proberen de binnenverblijven wat meer met het dak te laten aansluiten of hoort dat zo? Always look on the bright side of life!
Datum: Woensdag, 18 Nov 2009, 10:53 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties!! Ik probeer ook steeds meer bomen en heuvels te plaatsen maar soms vind ik dat gewoon heel erg moeilijk. Maar bij het Amerikaanse gedeelte heb ik dat al toegepast en ook bij het Europese gedeelte. Ja, je leest het goed, de dierentuin is bijna volgebouwd en er komt nu alleen nog maar een ocenanium en eventueel een ijsgrot met alleen maar ijsdieren erin. Deze dieren van het Amerikaanse gedeelte hebben van een dierentuin nabij de onze. Deze dierentuin ging helaas failliet en we konden helaas niet alle dieren opvangen en dat vonden wij als directie zeer spijtig. Maar de dieren zijn, de bizons en de mooie jaguars. Deze dieren hebben allemaal een heel mooi verblijf gekregen. Een binnenverblijf wel te verstaan. Maar genoeg gezeur, de screens: De ingang van het Amerikaanse gedeelte!! Het eet en drinkpleintje!!
De mooie bizons, enkele zijn al gefokt en doorverkocht naar een andere dierentuin!! De jaguar!! De jaguars!! Verhoogd pad, daar kunnen mensen genieten van hun stad en van het uitzicht!! En als laatste de bovenplattegrond!! Zoals je net al gelezen heb, is het Europese gedeelte ook al klaar en dat ziet er goed uit!! Naderhand gaan we Oceaandieren opvangen en ijsdieren!! Vogels zitten we ook aan de te denken, omdat we een broedkas hebben en een voliere!! Dus, eventueel wat inheemse vogels kan geen kwaad. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje