Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark Larissa
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 18 Nov 2009, 16:23 | Bericht # 121   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (Gordeldiertje22)
Wauw! Hele mooie zoo! Ik heb geen commentaar!

Ja, Gordeldiertje, bedankt voor het compliment, maar waarom vind je het een mooie zoo, mooie bomen of planten of leuke dieren, vertel waarom je iets leuk vind. Bedankt alsnog voor het compliment, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (Gordeldiertje22)
Wauw! Hele mooie zoo! Ik heb geen commentaar!

Ja, Gordeldiertje, bedankt voor het compliment, maar waarom vind je het een mooie zoo, mooie bomen of planten of leuke dieren, vertel waarom je iets leuk vind. Bedankt alsnog voor het compliment, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 18 Nov 2009 om 16:23
Gordeldiertje22
Datum: Woensdag, 18 Nov 2009, 17:05 | Bericht # 122   
Gordeldiertje22  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Stagiaire

Ik vindt het leuk aangelegd en dat junglegedeelte vidnt ik het leukst!

Kijk eens in mijn design topic.
BerichtIk vindt het leuk aangelegd en dat junglegedeelte vidnt ik het leukst!

Bericht getypt door - Gordeldiertje22
Toegevoegd op 18 Nov 2009 om 17:05
Tom
Datum: Zaterdag, 28 Nov 2009, 17:39 | Bericht # 123   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Leuk joh, al die ballonnen.
De rest is ook heel leuk.

Hoi, ik ben tom, een zoo tycoon gek X'D
BerichtLeuk joh, al die ballonnen.
De rest is ook heel leuk.

Bericht getypt door - Tom
Toegevoegd op 28 Nov 2009 om 17:39
Wertyum
Datum: Dinsdag, 01 Dec 2009, 15:18 | Bericht # 124   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hey lara heel mooi gemaakt, en wat veel balonnen zeg!! Ik vind het leuk dat je aparte stukken maakt met allemaal verschillende dieren. Ik heb wel nog een tip voor je. Misschien vind je het leuk als je in een zeeverblijf ook ophogingen kan maken net als je bij normale verblijven kan doen., Dan is het zeeeffect wat mooier. Maar voor de rest zou ik zeggen ga zo door , en ik kijk uit naar je volgende update :D

Wertyum B)

Added (01 Dec 2009, 15:18)
---------------------------------------------
Ik zie dat je de muren hebt gebruikt die bij een zeebasin horen, Dan gaan ophogingen niet. Je kan het wel anders doen als je wilt. Eerst muren neerzetten (minstens 1 muur niet van marine mania) dus gewoon bijvoorbeeld een hoge houten muur. de grond ophogen net zo hoog als de hoogste muur is. en dan water er in doen. Als je het niet begrijpt PM me dan maar. Ik heb je trouwens nog een PM gestuur over de kassa, Is die aangekomen.?

Maar misschien is er ook een hack dat je kan ophogen in een basin, Maar dat weet ik niet.

Maar ik houd nu op met zeuren, haha

Wertyum B)

Bericht veranderd door: Wertyum - Dinsdag, 01 Dec 2009, 15:20
BerichtHey lara heel mooi gemaakt, en wat veel balonnen zeg!! Ik vind het leuk dat je aparte stukken maakt met allemaal verschillende dieren. Ik heb wel nog een tip voor je. Misschien vind je het leuk als je in een zeeverblijf ook ophogingen kan maken net als je bij normale verblijven kan doen., Dan is het zeeeffect wat mooier. Maar voor de rest zou ik zeggen ga zo door , en ik kijk uit naar je volgende update :D

Wertyum B)

Added (01 Dec 2009, 15:18)
---------------------------------------------
Ik zie dat je de muren hebt gebruikt die bij een zeebasin horen, Dan gaan ophogingen niet. Je kan het wel anders doen als je wilt. Eerst muren neerzetten (minstens 1 muur niet van marine mania) dus gewoon bijvoorbeeld een hoge houten muur. de grond ophogen net zo hoog als de hoogste muur is. en dan water er in doen. Als je het niet begrijpt PM me dan maar. Ik heb je trouwens nog een PM gestuur over de kassa, Is die aangekomen.?

Maar misschien is er ook een hack dat je kan ophogen in een basin, Maar dat weet ik niet.

Maar ik houd nu op met zeuren, haha

Wertyum B)

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 01 Dec 2009 om 15:18
Blindewolf
Datum: Zaterdag, 05 Dec 2009, 11:03 | Bericht # 125   
Blindewolf 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote (Wertyum)
Ik heb wel nog een tip voor je. Misschien vind je het leuk als je in een zeeverblijf ook ophogingen kan maken net als je bij normale verblijven kan doen., Dan is het zeeeffect wat mooier.

Ik denk dat ik weet waarom ze dat niet doet: Het is onmogelijk in bassins :o

Maar oké: leuke zoo, ik zou wel een plattegrond willen zien.

Bericht
Quote (Wertyum)
Ik heb wel nog een tip voor je. Misschien vind je het leuk als je in een zeeverblijf ook ophogingen kan maken net als je bij normale verblijven kan doen., Dan is het zeeeffect wat mooier.

Ik denk dat ik weet waarom ze dat niet doet: Het is onmogelijk in bassins :o

Maar oké: leuke zoo, ik zou wel een plattegrond willen zien.

Bericht getypt door - Blindewolf
Toegevoegd op 05 Dec 2009 om 11:03
Wertyum
Datum: Zondag, 06 Dec 2009, 20:26 | Bericht # 126   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

leuke update, toch blijf ik het jammer vinden dat je geen verhogingen gebruikt, (je maakt meer een soort flatgebouw in het water ipv heuveltjes) . dat maakt het echt veel mooier:). en nog iets: je kan het water veel helderder maken dan dat het nu is. bij de spelopties op het maximale niveau zetten, dan wordt het echt schitterend. en het pad bij de manta's ligt een beetje scheef: :p Wel een mooie waterval ;)
Ik denk alleen als je mijn advies opvolgt en gewoon ophogingen en helder water gebruikt dat het nog veel en veel mooier wordt, ook zie ik graag meer beplanting. ,,maargoed dat is mijn mening, ik zeg dat niet om je af te zeiken, maar om je te helpen, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik. voor de rest hoop ik dat je volgende update mooi gaat worden, maar daar vertrouw ik wel in met iemand zoals jij, ik weet dat je er veel tijd in stopt

Wertyum B)

P.S (heb je mijn PM ontvangen van de kassa's) inieder geval, ik heb dus een kassa ontworpen en Raymond maakt hem nu voor me ^_^

Bericht veranderd door: Wertyum - Zondag, 06 Dec 2009, 20:30
Berichtleuke update, toch blijf ik het jammer vinden dat je geen verhogingen gebruikt, (je maakt meer een soort flatgebouw in het water ipv heuveltjes) . dat maakt het echt veel mooier:). en nog iets: je kan het water veel helderder maken dan dat het nu is. bij de spelopties op het maximale niveau zetten, dan wordt het echt schitterend. en het pad bij de manta's ligt een beetje scheef: :p Wel een mooie waterval ;)
Ik denk alleen als je mijn advies opvolgt en gewoon ophogingen en helder water gebruikt dat het nog veel en veel mooier wordt, ook zie ik graag meer beplanting. ,,maargoed dat is mijn mening, ik zeg dat niet om je af te zeiken, maar om je te helpen, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik. voor de rest hoop ik dat je volgende update mooi gaat worden, maar daar vertrouw ik wel in met iemand zoals jij, ik weet dat je er veel tijd in stopt

Wertyum B)

P.S (heb je mijn PM ontvangen van de kassa's) inieder geval, ik heb dus een kassa ontworpen en Raymond maakt hem nu voor me ^_^

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 06 Dec 2009 om 20:26
Terdo
Datum: Zaterdag, 19 Dec 2009, 23:28 | Bericht # 127   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Ziet er weer leuk uit laraatje! Alleen waarom doe je je wilde honden weg?
Als je geen/weinig jonkies wil heb ik wel een typ: Zet de mannetjes appart van de vrouwtjes behalve als je jonkies wil ;)
Je steenbokken hebben zich ook lekker vermenigvuldigd :p Je hebt zeker de hack van meerdere dieren in een hok?
Het verblijf ziet er wel erg natuurlijk uit! Lekker heuvelig en hier en daar een plant net als in het echt ^_^
Ga zo door!!

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er weer leuk uit laraatje! Alleen waarom doe je je wilde honden weg?
Als je geen/weinig jonkies wil heb ik wel een typ: Zet de mannetjes appart van de vrouwtjes behalve als je jonkies wil ;)
Je steenbokken hebben zich ook lekker vermenigvuldigd :p Je hebt zeker de hack van meerdere dieren in een hok?
Het verblijf ziet er wel erg natuurlijk uit! Lekker heuvelig en hier en daar een plant net als in het echt ^_^
Ga zo door!!

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 19 Dec 2009 om 23:28
ztklove
Datum: Woensdag, 23 Dec 2009, 20:35 | Bericht # 128   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Hij is mooi
BerichtHij is mooi

Bericht getypt door - ztklove
Toegevoegd op 23 Dec 2009 om 20:35
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 23 Dec 2009, 20:46 | Bericht # 129   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (ztklove)
Hij is mooi

Zeg waarom je iets mooi vind. Onderbouw je mening, anders lees de forumregels. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (ztklove)
Hij is mooi

Zeg waarom je iets mooi vind. Onderbouw je mening, anders lees de forumregels. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 23 Dec 2009 om 20:46
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 15 Jan 2010, 18:16 | Bericht # 130   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Leuk, alleen die ballonnen zijn een beetje onrealistisch.

[b]World Zoo Showroom
BerichtLeuk, alleen die ballonnen zijn een beetje onrealistisch.

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 15 Jan 2010 om 18:16
Search:

Hosted by uCoz