ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Yay, Yay, Yay!!! Ik heb ze pas een uur in mijn spel, en nou al allemaal gebruikt! Ze zijn allemaal zo realistisch! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
is RR eigenlijk zwaar voor je spel? want ik wil het graag downloadne maar ik wil niet dat mijn PC overbelast word. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Uitleg: Aurora Designs maakt grotere afbeeldingen van hun skins (wat dus al meer geheugen kost) op een nog meer geheugen kostend model. Doordat Aurora Designs meer vertices (puntjes in een model) gebruikt dan de orginele modellen kost dit allemaal extra geheugen voor je computer, vooral omdat de modellen ook nog eens bewegen. Voor oudere computers kan het zelfs enorm belastend zijn, waardoor het spel vast loopt, vreemde bugs begint te krijgen, enorm traag is, etc, etc.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Toen ik er achter ben gekomen heb ik hem meteen gedownload en ik ben er echt super blij mee! Als je graag realistische dieren wilt is dit echt een aanrader. Ik ben vooral blij met het nijlpaard en de flamingo omdat ik dat erg leuke dieren vind en nu hebben ze ook nog eens een prachtige skin. Maargoed al met al ben ik er dus heel erg blij mee.