Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 21:30 | Bericht # 11
Rolo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mag ik vragen met wie je GLM bedoelt aangezien ik het nu aan het zoeken ben, maar ik kan het niet vinden! Trouwens ik hou het bij de Lemur van Ludozoo die vind ik mooier..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Die kan je gewoon gebruiken ja! Er verandert helemaal niets aan de downloads die je al hebd! (Sorry, Caspar was eerder .) Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Vrijdag, 07 Jan 2011, 21:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
een ding je moet wel al je dieren op nieuw plaatsen want anders krijg je bijvoorbeeld een ringstaart maki die helemaal geen haren heeft en er uit ziet als een alien rode ogen en zo.
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 15:28 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Op het AD topic op Tesara stond dat ze met kerst een nieuw dier geshowd hebben. Ik vind de nieuwe dieren van RR erg mooi, maar de Bever vind ik persoonlijk wat minder, die lijkt nog steeds niet heel veel realistischer dan eerst vind ik. Trouwens RR part 1 is compleet gefixd en opnieuw te downloaden.
Ik moet zeggen dat het wel goed is dat AD nu ook een eigen topic heeft op deze site, want al hun projecten zijn supermooi, want ze zijn heel realistisch.
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 20:39 | Bericht # 20
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Even overzichtje van de dieren die DM de afgelopen week gerealeast heefd: (in het engels, ik heb geen zin om al die namen op te gaan zoeken :p)
Vogel's:
Kakapo caperceilie Channel-Billed Toekan Great Indian Hornbill Common Eider Snowy Owl (emu) was vannochtend te downloaden, hij heefd hem er weer af gehaalt ?? (niet dat ik er wakker van lig, die van Ludozoo is veel realisticher ...)
Reptielen
Plumed Bassilisk Panther Cameleon
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!