ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
als ik op de site van AD kijk, kan ik de plaatjes van een aantal dieren niet zien, waaronder nieuwe (zwarte neushoorn, blauwe pauw, etc.), weet iemand hoe dit kan?
Ja, doordat ze te veel worden bekeken. Hebben ze een bepaald limiet overschreden. Waardoor de plaatjes voorlopig niet zichtbaar zijn. Waarschijnlijk aan het begin van de maand (ofzo) komen ze weer online. Want dan is het limiet gereset.
Datum: Donderdag, 27 Jan 2011, 16:01 | Bericht # 24
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ja, het is een apart probleem, en het word veel besproken door de leden daar. het rare is dat de oude plaatjes dat niet hebben... Simba zecht inderdaad dat er te veel naar gekeken word, hij probeert het probleem op te lossen. maar hij is voor 3 maanden weg voor zijn examens. dus pas daarna zal hij het repareeren, het word elke week vernieuwd, dan doen ze het 2 a 3 dagen en dan doen e het niet meer...
Added (27 Jan 2011, 16:01) --------------------------------------------- Dinosaurman heefd een nieuw dier uitgebracht, de Black Roughneck monitor, geen idee wat het in het nederlands is
Datum: Donderdag, 27 Jan 2011, 16:24 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ziet er mooi uit, ik heb ook geen idee wat het in het Nederlands is, maar ik denk een Zwarte Ruignek Varaan ofzo? Ik vind de skin wel realistisch, en past mooi bij het biome.
Datum: Donderdag, 27 Jan 2011, 22:54 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
2
Parkeerhulp
Even googlen is toch niet zo moeilijk? :P Het is de Varanus rudicollis oftewel ruwnekvaraan. Hij maakt wel mooie downloads. ^^ Maar niet perfect, de ruwe nek is zo te zien niet ruw in model. :P -Jardín Zoológico Centelles- -Samsonvale Zoo- -Trade Center-
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 01:26 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
oh, well there's a topic called introduce yourelf, andyou wel, introduce yourself there. but the trick to is since you can from ADD REPLY, but start typing in the bar at the bottom of the age you're on in this and it's called FAST REPLY so it will post and you get total acess. did that answeryour question? i don't think i was talkin to you, rue