ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Dit is Het Algemen Forum voor Aurora Desinges De leden:
ik dacht, er zijn algemene topics voor snowleo, dan mag er ook wel een voor AD. ik wou even mede delen dat je nu de dieren zoals de bever, nijlpaard, flamingo, olifant... kun je nu bekijken bij de dieren remakes. alleen alle mannetjes zijn up, nog niet alle vrouwtjes. ik moet jullie waarschuwen, de flamingo is niet zo mooi omdat de orginele botten raar deden. ze kunnen dat niet fixen en de vleugels zijn nu verschoven, of zo lijkt het teminste.
verder zijn er 2 nieuwe leden Yapok en Tirant Rex. de banners zijn echt heel mooi, een Nijlpaard en een Panda. heel mooi, en Triceraptor Rex heefd het nijlpaard geskint, en die is mooi !!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Zaterdag, 01 Jan 2011, 16:17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Correctie: -Tyrant is een gebanned lid van AD, en het nieuwe lid is Triceraptor Rex... -Dat pack van DM is een pack met 4 Stegosaurussen... Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Vrijdag, 31 Dec 2010, 08:56
Ik niet. Eigenlijk is die van Ludo veel realistischer, deze ziet er niet echt uit als een rode vari meer als een gemeshte RR ringstaarmaki . Wat ik gewoon irritant vind is dat mensen dingen van RR direct hyper-realistisch is, maar dat is het niet altijd.
Ik bedoel er niets slechts mee, maar realisme heeft niks te maken met of het mooi is en of het gemaakt is door AD. Het lijkt me beter als je de kritiek van GLM eens leest op Tesara, die weet er meer van.
Dan nog wetend dat de snuit niet eens gemesht is, is dit echt niet realistisch. Realistisch is hetzelfde als "zo natuurgetrouw mogelijk". Op dit moment is het niet zo.
( En BTW, Ludozoo's flamingo heeft veel betere vleugels dan die van AD. Ik begrijp niet goed waarom ze het niet zoals hem hebben gedaan... )
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 15:38 | Bericht # 10
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
oké je hebt wel ee punt, deze lijkt inderdaad niet heel erg op een vari, maar hij is wel verfijnt. de flamingo snap ik ook niet goed ....., maar laten we deze discussie niet verder zetten op dit forum.
Added (06 Jan 2011, 15:38) --------------------------------------------- Dm, heefd de Vari Uitgebracht, ik ga hem downloaden
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!