ZT2 Design ideeën
ikbenkevin
Datum: Woensdag, 02 Maa 2011, 16:31 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
een ondergrondshol dat je zelf ook nog eens kan maken en dat de dieren er nog in gaan ook lijkt mij onmogelijk
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht een ondergrondshol dat je zelf ook nog eens kan maken en dat de dieren er nog in gaan ook lijkt mij onmogelijk Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 02 Maa 2011 om 16:31
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 02 Maa 2011, 17:05 | Bericht # 212
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee, een varken is er, een edelhert ook, schapen ook en een omgevallen boom ook ergens. Anders kijk op deze site bij de downloads, daar zal wel iets tussen staan anders bij de extra´s bij de downloadlijst!!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Nee, een varken is er, een edelhert ook, schapen ook en een omgevallen boom ook ergens. Anders kijk op deze site bij de downloads, daar zal wel iets tussen staan anders bij de extra´s bij de downloadlijst!!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Maa 2011 om 17:05
robje
Datum: Donderdag, 03 Maa 2011, 19:34 | Bericht # 213
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
een tropisch regenwoudpack dieren:
vleermuis basilisk vliegende slang vliegende agaam anaconda goliathkikker reuzenfluitkikker goliathkever kogelvingergekko kolibrie chinchilla degoe toekan darwins bekbroeder pijlgifkikker harlekijnkoraalslang onechte koraalslang hoatzin paradijsvogel
voedsel:
zweefvliegen mierenzakkevers paranoot stuifmeel rupsen
planten:
doerian waterl elie rafflesia bromelia klimcactus orchideeën lianen wilde bananenboom scharlakenrode bloem pacova
robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht een tropisch regenwoudpack dieren:
vleermuis basilisk vliegende slang vliegende agaam anaconda goliathkikker reuzenfluitkikker goliathkever kogelvingergekko kolibrie chinchilla degoe toekan darwins bekbroeder pijlgifkikker harlekijnkoraalslang onechte koraalslang hoatzin paradijsvogel
voedsel:
zweefvliegen mierenzakkevers paranoot stuifmeel rupsen
planten:
doerian waterl elie rafflesia bromelia klimcactus orchideeën lianen wilde bananenboom scharlakenrode bloem pacova
robje
Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 03 Maa 2011 om 19:34
IK
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 10:49 | Bericht # 214
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mij lijkt dit leuk: Een bord met daarop: dit verblijf wordt verbouwt
Bericht Mij lijkt dit leuk: Een bord met daarop: dit verblijf wordt verbouwt
Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 10:49
robje
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 20:17 | Bericht # 215
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
krugerpark pack dieren:
afrikaanse olifant leeuw luipaard jachtluipaard wilde kat serval caracal wilde hond gestreepte jakhals zadelrugjakhals grootoorvos bruine hyena aardwolf afrikaanse civetkat genetkat tijgergenetkat witte neushoorn zwarte neushoorn nijlpaard giraffe steppe zebra baviaan meerkat simango-meerkat dikstaartgalago zuid-afrikaanse galago kaapse buffel gnoe impala koedoe elandantilope nyala waterbok roanantilope sabelantilope tsessebe lichtenstein's hartebeest gewone duiker rode duiker klipspringer oribi steenbok sharpes grijsbok suni reebokantilope bosbok grote rietbok bergrietbok knobbelzwijn penseelzwijn aardvarken zuid-afrikaans stekelvarken kaaps of steppenschubdier kaapse springhaas kaapse haas struikhaas grote rode rotshaas kaapse otter honingdas gestreepte bunzing kaapse klipdas geelvlek klipdas zuid-afrikaanse egel boomeekhoorn
robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht krugerpark pack dieren:
afrikaanse olifant leeuw luipaard jachtluipaard wilde kat serval caracal wilde hond gestreepte jakhals zadelrugjakhals grootoorvos bruine hyena aardwolf afrikaanse civetkat genetkat tijgergenetkat witte neushoorn zwarte neushoorn nijlpaard giraffe steppe zebra baviaan meerkat simango-meerkat dikstaartgalago zuid-afrikaanse galago kaapse buffel gnoe impala koedoe elandantilope nyala waterbok roanantilope sabelantilope tsessebe lichtenstein's hartebeest gewone duiker rode duiker klipspringer oribi steenbok sharpes grijsbok suni reebokantilope bosbok grote rietbok bergrietbok knobbelzwijn penseelzwijn aardvarken zuid-afrikaans stekelvarken kaaps of steppenschubdier kaapse springhaas kaapse haas struikhaas grote rode rotshaas kaapse otter honingdas gestreepte bunzing kaapse klipdas geelvlek klipdas zuid-afrikaanse egel boomeekhoorn
robje
Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 20:17
erik1997
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 14:31 | Bericht # 216
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou graag een blauwe vinvis willen Added (16 Maa 2011, 14:31) --------------------------------------------- Deze dieren zou ik willen baardagaam,gekko,rat,muis,bizon,stier
Bericht Ik zou graag een blauwe vinvis willen Added (16 Maa 2011, 14:31) --------------------------------------------- Deze dieren zou ik willen baardagaam,gekko,rat,muis,bizon,stier
Bericht getypt door - erik1997 Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 14:31
IK
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 14:32 | Bericht # 217
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Gekko: ZTW Bizon: BD
Bericht Gekko: ZTW Bizon: BD Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 14:32
erik1997
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 14:37 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waarom maken jullie geen onderwatertunnel
Bericht waarom maken jullie geen onderwatertunnel Bericht getypt door - erik1997 Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 14:37
Jorrit
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 17:38 | Bericht # 219
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
daar is snowleo mee bezig .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht daar is snowleo mee bezig . Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 17:38
xXReFLeXx
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 22:05 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ik zo'n bord bestaat al voor een leeg verblijf
Bericht @ik zo'n bord bestaat al voor een leeg verblijf
Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 22:05