Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 21:02 | Bericht # 191
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
een boomstam die als brug in dieren verblijven[bijv. beren] kan dienen en een sabelantilope reskin en de chinchilla gazelles in every zoo........................................................
Bericht veranderd door: Vernon - Zaterdag, 13 Nov 2010, 20:38
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 09:08 | Bericht # 192
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Er zijn wel boomstammen te downloaden waar dieren in kunnen klimmen, maar als brug, misschien kan je die boomstammen over een gracht doen, ik weet niet..... Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Sorry, wist ik niet... Maarja, ik wet eigenlijk niet waar je die boomstamen kan vinden (niet die van Sophie, maar die die schuin staan, weet je wel?) Groetjes Max
Datum: Woensdag, 01 Dec 2010, 17:37 | Bericht # 197
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
De onderwater tunnel wordt gemaakt, daar is op deze site een speciaal topic voor. Om mij mogen er wel meer reskins komen. Niet alle dieren zijn al gereskind.
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 20:38 | Bericht # 198
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zou graag meer packs willen zien (al kost dat wel waanzinnig veel tijd), bijvoorbeeld een australië pack met nieuwe dieren, planten en een eigen thema van australië!
dieren: - tasmaanse duivel - hairy-nosed of common wombat - dingo - rode reuze kangaroe reskin - kraaghagedis (frilled lizard) - emoe - koala (reskin) - vogelbekdier - walibi soort (bv. benneth walibi) - mierenegel - (roze) kakatoe - noordelijke rivier haai (Northern River Shark, zoet/brakwater haai in australië) - en tot slot nog de vuur anemoonvis uit Great Barrier Reef, het grootste koraal ter wereld!
Het thema van het pack natuurlijk in aboriginal style. Kraampjes van holle boomstammen en eucalyptusbladeren, een aboriginal stambeeld met bv. een boomerang in zijn hand en een muziek rots met didgeridoo muziek!
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 23:45 | Bericht # 199
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
- rode reuze kangaroe reskin = Radical Remake - emoe = Gemaakt door Golden Lemur Man, te downloaden op Tesara - vogelbekdier = Ook al gemaakt, ik weet niet waar die te downloaden is - (roze) kakatoe = Er komt een Palm kakatoe in Aves
Sommigen zijn dus al te downloaden/komen eraan
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.